Skip to main content

آفرین .مقاله جالبی بود.غرب و

آفرین .مقاله جالبی بود.غرب و
Anonymous
عنوان مقاله:
آمریکا ولشکریان داعشی

آفرین .مقاله جالبی بود.غرب و همراهان اروپا و اسراییل هدفی جز از بین بردن جغرافیای خاورمیانه به نفع دولت یهود و ایجاد دولت های دست نشانده ندارند.دمکراسی هر گز مورد نظر غرب برای خاورمیانه نیست آنچه آنها میخواهند ایجاد بازار اسلحه و فروش کالاهای غربی است.
این هدف تاریخی غرب از بخت بد به وسیله همین نظام آخوندی و سازمان های مدعی مانند مجاهدین عملی میشود .از سوی دیگر جریان تجزیه طلب با طرح شعارها و خاست های غیر عملی آب به آسیاب غرب و اهداف آنها میریزند.
هیچ نیروی خارجی هرگز نمی توانست اقتصاد ایران را آنگونه فلج و ورشکسته کند که نظام اسلامی با دستبرد تاریخی به منابع زیرزمینی ودزدیهای ملیارد دلاری کرده است.نه تنها در ایران سرمایه‌داران دست به اشتغال نمیزند بلکه شرکتهای خارجی هم علاقه ای به سرمایه گذاری در ایران اسلام زده ندارند.ا یجاد دشمنی های دروغین علیه آمریکا و کشورهای

عرب شکست بزرگ اقتصاد ایران است.شرم آور آنکه همین مخالفان رابطه با آمریکا خود صدها ملیارد دلار در بانکهای غربی در حساب دارند ویا در کشور های اروپایی به خرید سوپرمارکتهای کلان روی آورده اند. انقلاب اسلامی و پیروان آن ایران را به معنی تمام نابوده کرده اند وتلنگلی کافیست که ایران میدان تاخت و تاز غرب شود. مسو لیت این تخریب را باید در درون باورهای اسلامی وشیعی جستجو کرد.