Skip to main content

انحصار طلیان امروز

انحصار طلیان امروز
سازاخ

انحصار طلیان امروز دیکتاتورهای فردا هستند
شعارهائی که امروزه با محتوای در رو در واسی قرار دادن، یا اینی یا آنی و بر سر دو راهی قرار دادن مردم شروع شود، در پایان راه به دیکتاتور تبدیل می شود.
مرتبا در فضاهای مجازی به آزربایجانی ها توهین می کنند، آنها بعضا به شبه می افتند، نکند قیمت دلار در آزربایجان هنوز ۴ هزار تومان است.
تمام شعارهائی که در تظاهرات اخیر شهرهای شیراز و اصفهان و دیگر شهرهای فارس نشین داده می شود، با این مضمون است: ایرانی باغیرت حمایت حمایت! محتوای ایرانی بودن و یا بعبارتی فارس بودن را شرط حمایت گذاشتند، اولا لغت انتزاعی غیرت مربوط است به دوران عشیرتی و لوطی گری و دوران ناموسی و زن ذلیلی و در رو در واسی قرار دادن مردم، اگر نیائی پس بی غیرتی، به مفهوم این است کسانی که به هر دلیلی نمی توانند شرکت کنند بی ناموسند، و در این میان، چون ترکها، فارس نیستند و آزربایجانی هستند،

شرکتشان در این تظاهرات ایرانی، حالت مهمان ناخوانده را دارد. یعنی مبنای حرکت استوار است بر، داشتن غیرت و ایرانی بودن و یا بعبارتی فارس بودن! در محتوای شعارها رگه های شعارهای دیکتاتور مابانه انقلاب سال ۱۳۵۷ خوابیده، اگه اومدی اومدی! و گرنه، منم و تو. دستگیری، شلاق و تیرباران، روز از نو روزی از نو︎!!!!!!!