Skip to main content

هروقت توانستی با مدرک معتبر و

هروقت توانستی با مدرک معتبر و
Anonymous
عنوان مقاله:
تحلیل تاجیکی مغولی در ظاهر مجعول آریایی

هروقت توانستی با مدرک معتبر و نه با مدارک رضامیرپنجی و یهودی ثابت کنی نژاد پارسی و کوروش و امپراتوری هخامنشی قطعا وجود داشته! هروقت توانستی ثابت کنی جد تو کوروش است و نه سربازان اسکندر که سرزمین اجدادیت تاجیکستان را فتح کردند که بعدا در قرن هفتم با حمله مغول پا به ایران گذاشتید بیا نظر بده.

نه اسمی از کوروش و ماد و هخامنش در شعرهای شما هست نه نام و نشانی از زبان جعلی پارسی! فقط سرزمینی به اسم پارس داریم بی ارتباط به شما! ولی نام اسکندر در اشعارتان هماره به نیکی یاد شده! آنجاست که ریشه زبان دری و نژاد شما به سربازان اشغالگر سلوکی باز میگردد. بعدها هم در کنار مغولها به اشغالگری ادامه دادید!
شما و همفکرانتان در جعل تاریخ و دزدی فرهنگها ید طولایی داشته و دارید!
اگر توانستی ثابت کنی قبل از مغول، فرد بومی در ایران به زبان دری (به غلط مصطلح زبان فارسی) صحبت میکرده بعدا بیا ادعاهای واهی بکن!

کاملا واضح و مبرهن است تاجیکها مغولها را بر ضد محمد خوارزمشاه تورک تحریک کردند تا بواسطه آنها وارد سرزمین تورکان شوند (ایران کنونی)! حالا دست پیش را میگیرند تا پس نیفتند! خود را مالک این سرزمین میدانند! هیهات!
با دزدیهای تاریخی و فرهنگی! و با جعل اسناد پان آریایی با کمک یهودیان و اوانجلیستها، با امحاء و آتش زدن اسناد واقعی در دوره میرپنج و کسروی و ملک الشعرای بهار در صدد جاکردن خود در تاریخ بوده اند! عقده های فردوسی وارشان روز بروز بیشتر میشود! یک نگاه به کشورهای اطراف بکن با خودت مقایسه کن بعد منم منم کن بی عرضه نالایق وصله ناجور که با افکار فاشیستی و ضد بشریتان ایران را به ویرانه تبدیل کرده اید! کاش کمی سواد داشتی و تاریخ ادبیات زبان دری خودت را میدانستی و اول میرفتی تاریخ ادبیات خودتان را میخواندی که قبل از حمله مغول با همکاری تاجیکها به تورکان ایران، اجدادتان در تاجیکستان و افغانستان بسر میبرده اند و فقط شاعرانتان با لطف دربار غزنوی و سلجوقی به دربارشان در خراسان دعوت میشده اند.