Skip to main content

دوستان گرامی، در سرتاسر جهان

دوستان گرامی، در سرتاسر جهان
تبریزی

دوستان گرامی، در سرتاسر جهان و در سرتاسر تاریخ ناسیونالیست ها درخشانترین کارنامه ها را در زمینه گندکاری ها و ددمنشی ها و تبهکاری های گوناگون داشته اند که جنگ افروزی یکی از آنهاست! چنان که هم جنگ جهانی یکم با چهارده میلیون کشته و هم جنگ جهانی دوم با پنجاه و پنج میلیون کشته ریشه در ناسیونالیسم داشتند!

سیاهترین رژیم های دیکتاتوری در همه جهان و همه تاریخ نیز رژیم های ناسیونالیست بوده اند! همچون رژیم هائی که سردمداران آنها ناسیونالیست هائی مانند ناپلئون بناپارت شوونیست، کایزر ویلهلم پان ژرمن، بنیتو موسولینی فاشیست، آدولف هیتلر نازی، محمدرضا پهلوی پان آریا، صدام حسین پان عرب، اسلوبودان میلوشوویچ پان سرب بوده اند!

نژادپرستی و انسان ها را برابر با جانورانی از نژادهای گوناگون دانستن نیز از ویژگی های ناسیونالیسم و ناسیونالیست هاست و همه ناسیونالیست ها نژادپرست هستند و ناسیونالیسم .....

..... بدون نژادپرستی چیزی است که در هیچ جا یافت نمی شود و در سرتاسر جهان و در سرتاسر تاریخ حتی یک ناسیونالیست را نمی توان یافت که نژادپرست نباشد و نژادپرستی از اندام های جدا نشدنی پنداری پلید و پلشت و دوزخی و اهریمنی و زهر کشنده ای به نام ناسیونالیسم است!

دیوارکشی و مرزبندی میان انسان ها و پیدایش صدها کشور در سرتاسر کره زمین بر پایه نژاد و تبار و زبان و رنگ پوست و نیاکان و زادگاه نیز کار ناسیونالیست هاست و اگر در جهان به جای کشورهای گوناگون یک کشور می بود جنگ های خانمانسوزی مانند جنگ جهانی یکم و دوم رخ نمی دادند و میلیون ها انسان کشته و زخمی و آواره نمی شدند!

دروغ بافی و داستان سازی و تاریخ تراشی نیز کار ناسیونالیست هاست و هنگامی که یک ناسیونالیست می خواهد سخن بگوید باید آماده شنیدن دروغ بود! داستان پردازی های دروغین درباره رویدادهای تاریخی و دروغ هائی که ناسیونالیست ها درباره تاریخ یک سرزمین می گویند و می نویسند هیچ ارزشی برای یک پژوهشگر تاریخ ندارند و اگر کسی بخواهد درباره تاریخ یک سرزمین بپژوهد نخستین کاری که باید انجام دهد دور ریختن نوشته هائی است که ناسیونالیست ها درباره آن سرزمین نوشته اند!

روشن است که همه این کردارهای نیک از ناسیونالیست ها فرشته هائی نازنین می سازند!!! اما در کنار این کردارهای نیک که درباره آنها سخن گفته شد کردار نیک دیگری نیز هست که فرشته های نازنین ناسیونالیست از انجام آن رویگردان نیستند و آن هم خیانت است! ناسیونالیست ها خائن هائی هستند که از پشت خنجر می زنند و در سرتاسر جهان و در سرتاسر تاریخ هنگامی که ناسیونالیست ها دیده اند که با خیانت و خنجر زدن از پشت می توانند به خواسته هایشان برسند از هیچ خیانتی فروگزار نکرده اند چون خیانت با خون ناسیونالیست ها درآمیخته است و یک ناسیونالیست یک خائن است!

دوستان گرامی، چندی است که گروهی از مردم به جان آمده از بیداد و ستم در ایران به خیابان ها آمده و فریاد دادخواهی سر داده اند اما شما اگر به گفته ها و نوشته های ناسیونالیست ها نگاه کنید چه می بینید؟ همراهی؟ همدردی؟ همبستگی؟ پیوستگی؟ همیاری؟ نه! ناسیونالیست ها با دادخواهان همراه و همدرد و همبسته و پیوسته و همیار نیستند و کارشان خیانت است و از پشت خنجر می زنند! برای نمونه در همین تارنمای ایران گلوبال پان ترک هائی که رونوشت برابر اصل ناسیونالیست های آریاپرست هستند با فلسفه بافی های فراوان ناسیونالیستی و با نوشتن هیتلرنامه های رنگارنگ از هیچ گونه سنگ اندازی و کارشکنی در راه جنبش مردم ستمدیده فروگزار نکردند! آن هم پان ترک هائی که برابر گفته ها و نوشته های خودشان ده ها سال در اروپا و آمریکا مانده و از بس خورده و نوشیده اند که از سیری دارند می ترکند!

آیا مردم دردمند و درمانده و گرسنه باید به این انگل های سیاسی خائن که از پشت خنجر می زنند امید ببندند؟ به نوشته های انگل های سیاسی خائن پان ترک که از پشت خنجر می زنند نگاه کنید: ( ..... ملت تورک آزربایجان جنوبی کاری به کار ملت بیگانه فارس ندارد! ..... ) ، ( ..... این هیاهو هم چیزی مانند جنبش سبز فارس هاست! ..... ) ، ( ..... ملت تورک آزربایجان جنوبی برای فارس ها سینه نخواهد زد! ..... ) ، ( ..... آزربایجان دیگر سر ایران نیست! ..... ) ، ( ..... آزربایجان از ایرانیت عبور کرده است! ..... ) ، ( ..... حرکت ملی آزربایجان جنوبی باید مستقل از جنبش فارس ها باشد! ..... ) ، ( ..... ملت های دربند ایران برای رهائی از سلطه فارس ها باید مبارزه کنند! ..... ) ، ( اوزگه چیراغنا یاغ اولماخ بسدی! ..... ) و ..... و ..... و ..... گذشته از آن که بسیاری از کسانی که در جنبش نوین مردم ایران به پا خواسته اند فارس نبودند و ترک و کرد و عرب و ..... بودند اما کسانی که .....