Skip to main content

(دنباله) ..... مردم ستمدیده

(دنباله) ..... مردم ستمدیده
تبریزی

(دنباله) ..... مردم ستمدیده ای را که برای رهائی از فرمانروائی ستم و ستمگران به پا خواسته اند اوزگه (بیگانه) می نامند چگونه می توانند دموکرات و آزادیخواه و دادخواه باشند؟ و چگونه ستمدیگان می توانند به این خائن ها امید ببندند؟ فردا هم اگر رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه نابود شود و لاشه پلشت آن به زباله دان تاریخ پرتاب شود این خائن ها پیشینه های درخشان مبارزاتی برای خودشان خواهند تراشید و سهم خواهی خواهند کرد و به جز سهم خواهی در راه برپائی رژیمی بر پایه دموکراسی و دادگری و خردورزی سنگ اندازی خواهند کرد!

دوستان گرامی، این پندار نادرست که: "ما پیروزیم چون حق با ماست!" گونه ای خودفریبی است! و اگر ما بر آن باشیم که مردم سالاری و آزادی و برابری حقوقی زن و مرد و ..... از سوی دژخیمان و شکنجه گران و زرسالاران و سرمایه داران دودستی و پیچیده در پارچه ابریشمی گلدوزی شده به ما .....

..... پیشکش خواهند شد باز هم دچار خودفریبی هستیم! در هیچ کجای جهان ستمدیدگان بدون دادن هزینه و بدون پیکار برای داد و حق پیروز نشده اند! با بهترین سخنرانی ها و بهترین نوشتارها و بهترین وندآوردها آیا آخوندهای مفت خور وابسته به رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه دست از مفت خوری و زورگوئی برخواهند داشت؟

دوستان گرامی، مواد مخدری مانند مرفین و هروئین اعتیادآور هستند اما اگر بتوان اعتیاد به مرفین و هروئین را درمان کرد اعتیاد به خوردن پول مفت و بادآورده درمان پذیر نیست و گردانندگان رژیم دژخیمان و شکنجه گران که از سرزمینی به نام ایران دوزخی بی همتا در جهان ساخته اند دزدان سرگردنه ای هستند که هست و نیست یک کشور را تاراج می کنند و تنها زبانی را که می فهمند یک زبان است و آن هم زبان زور است!

از سوی دیگر اگر ما دچار این پندار باشیم که با رژیم دژخیمان و شکنجه گران می جنگیم و می کشیم و کشته می شویم و مانند فیلم های سینمائی پیروز می شویم و ایران سرزمین گل و بلبل می شود باز هم دچار خودفریبی هستیم! چرا؟ چون در سرتاسر جهان و سرتاسر تاریخ هنگامی که ستمدیدگان خواسته اند خود را از فرمانروائی ستمگران برهانند کسانی پیدا شده اند که نه تنها ستمدیدگان را یاری نکرده اند بلکه در راه نابودی ستمگران سنگ اندازی نیز کرده اند و چنین کسانی خائن هائی هستند که از پشت خنجر می زنند! چنان که هنگام انقلاب مشروطیت آخوندی به نام شیخ فضل الله نوری و هوادارانش می گفتند که مشروطه خلاف شرع انور و اطهر دین مبین اسلام است و در راه انقلاب مشروطه سنگ اندازی می کردند! بدون ریشه کن کردن خائن هائی که از پشت خنجر می زنند ستمدیدگان نمی توانند از بیداد بیدادگران خود را برهانند و تنها نبرد ستمدیدگان با دشمنان ستمگر کارساز نیست و نابودی خائن ها نیز باید در برنامه کار ستمدیدگان باشد!

دوستان گرامی، هم اکنون خائن هائی که در راه نابودی رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه سنگ اندازی می کنند ناسیونالیست ها هستند! پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی که گاه از نژاد اهورائی آریائی و عطسه کردن خشایارشاه در دوهزار و پانصد سال پیش و سرفه کردن فردوسی در هزار سال پیش و گاه از دبستان به زبان مادری و زبان پدری و زبان عمه ای و زبان خاله ای می گویند و می نویسند کسانی هستند که در راه نابودی رژیم گدایان مفت خور آخوندی سنگ اندازی می کنند! آریاپرستانی که در کنار آرامگاه کورش عربده کشی کرده و می گویند: "کورش پدر ماست، عرب دشمن ماست!" سخنشان این است که رژیم آخوندی دشمنشان نیست! و پان ترک هائی هم که رونوشت برابر اصل پان آریاها بوده و می گویند که فارس ها آذربایجان را اشغال کرده اند روشن نمی کنند که هزاران آخوند ترک و دژخیم ترک و شکنجه گر ترک و سرمایه دار ترک و زرسالار ترک از کدام فارسستانی آمده اند که هیچ ترکستانی آنجا را نمی شناسد؟

دوستان گرامی، ناسیونالیست های ایرانی همواره خودشان را سخنگوی مادرزاد ترک و فارس و کرد و عرب می دانند و همواره واژه (ما) را به کار می برند اما روشن نمی کنند که این (ما) را از کجا می آورند؟ ناسیونالیست هائی که می گویند (ما) مردم آریائی تبار سرزمین اهورائی ایران، (ما) ترک های آذربایجان، (ما) عرب های الاحواز، (ما) کردهای ایران و ..... روشن نمی کنند که کی و کجا میلیون ها ایرانی آنها را نماینده خودشان کرده اند که چنین کسانی از سوی آنها واژه (ما) را به کار برده و خودشان را سخنگو و نماینده آنها جا می زنند؟ آیا میلیون ها تن از مردم فارس زبان ندار و گرسنه و تشنه و دردمند و درمانده و کباب شده در آفتاب سوزان یزد و کرمان و اصفهان و فارس و سمنان و خراسان و ..... به آریاپرستان وابسته به سرمایه داری نمایندگی داده اند که چنین کسانی با به کارگیری واژه (ما) خود را نماینده مادرزاد این .....