Skip to main content

دوستان... اگر در جمهوری جهل و

دوستان... اگر در جمهوری جهل و
lachin

دوستان... اگر در جمهوری جهل و جهالت اسلامی بحث عقیدتی و موضوع مهم فکری , رفتن به توالت ( با پای راست و یا با پای چپ ) است, در انقلاب بعدی پرولتاریائی بر علیه بورژوازی , موضوع مهم فکری (( کله پاچه )) خواهد شد. لنین آسوده بخواب که بعضی ها فکر میکنند بیدارند.
تازه گی ها هم خیلی مد شده است که گفتار از ( فقر در بیافرا ) انسان را انقلابی تر می کند. خواهشمند است که اسم آن بچه بورژوای بی اطلاعی قبلا گفته بود اگر مردم "بیافرا " در افریقا ، آب و نان ندارند، چرا بیسکویت و آب میوه میل نمی کنند , را در اینجا درج کنند. . البته خیلی ها از این جمله غیــــر حقیقیــــی ( ماری آنتوانت ) که اگر مردم نان ندارند, کیک بخورند , استفاده می کنند . ماری آنتوانت هیچ وقت این جمله را بر زبان نیاورده است .انقلابیون فرانسه این جمله را درست کرده اند . همانطوری قبل از انقلاب بهمن

شایع شده بود که که یکی از نزدیکان شاه برای حل مسائل ترافیک تهران گفته بود که برای کم کردن ترافیک تهران , مردم با هواپیما های شخصی خودشان مسافرت بکنند. یک موضوع دیگری که در قرن 21 دنیا شاهد آن است , این است که هرچند کشور های فقیر بوده و مردمان گرسنه دارند ولی اگر در گذشته روی هم و کلآ (( گرسنگی )) باعث مرگ و میر شد, الان ( پر خوری ) باعث این مرگ و میر است....یعنی تعداد مرگ پر خورها بیشتر از مرگ گرسنگان بر روی زمین است..... باری, امیدوارم هر چه زودتر از این (( رمانتیسم فقر زده گی )) بیرون آمده و در دنیای ( رمانتیسم بورژوازی ) زندگی بکنم تا چه باشد که دوستان چه دعائی بکنند.