Skip to main content

دانشمند گرامی جناب لوائی عزیز

دانشمند گرامی جناب لوائی عزیز
Anonymous
عنوان مقاله:
راهی که باید برویم

دانشمند گرامی جناب لوائی عزیز!
با این مطلب، سرپوش یک جعبه عفونی را پس زده اید، همه چیز برملا شده است. دیگر ماهیت استعمار گر پانفارسیسم، پان ایرانیسم مرگز گرا، و اپوزیسیون پانفارس اعم از چپ و راست، گوئی مثل غده عفونی بیرون بریزد، اینک در معرض تماشای مردم قرار دارد.
به جرات میتوان گفت که تحلیل شما که از دلی دردمند بر خاسته، با حذاقت تمام، چراغ راه آینده میلیونها آزربایجانی و سایر ملل استعمار زده جهنم ایران است.
تحلیل دقیق و مو شکافانه تان مثل شمشیر دمکلوس بر فرق پان ایرانیسم تمامیت خواه و عظمت طلب، و پانفارسیسم نژاد پرست که هیچ حقوقی نسبت به ملل ایران قائل نیستند، با بررائی تمام سنگینی میکند.
همین امر سبب شده است که ماهیت برده داری اینان از غلاف شعار ایرانییت "همه باهم" بیرون کشیده شود، تا چاخانهای شیعه اثناالعشری شعوبیه، و افتخار کاذب به

باد کنک مهمل باستانگرائی در برخورد با تیغ اندیشه ترکیده شود!
در چنین صورتی نه یاوه گوئیهای خرافات عرفانی بر مردم آزربایجان تاثیر دارد و نه گنده گوئیهای نژاد پرستانه فردوسی!
جناب لوائی عزیز! آزربایجان از داشتن فرزندانی مثل شما بر خود می بالد! بقول شاعر گرانقدر آزربایجان میرزا علی اکبر صابر: ( اونداکی اولاد وطن خام ایدی/ گؤر نئجه کئف چکمه لی ایام ایدی!)،
گذشت دیگر آن زمان بتوان به بهانه شیعه گری، ایرانییت "همه باهم"، به بهانه سازمانهای واهی چپ و راست (پانفارس).. و امثالهم، مردم آزربایجان را به گاو آهن و خیش بست! زبانش را قدغن کرد، و با انگ پانتورک سرکوبش کرد!
قبل از هر چیز آزربایجان باید خود را از چنگ استعمار داخلی رها کند. زبانش رسمی، بر سرنوشت خود حاکم شود!