Skip to main content

آقای ف.م. سخن, شما سر تا پا

آقای ف.م. سخن, شما سر تا پا
peerooz

آقای ف.م. سخن, شما سر تا پا اشتباهی!,
جناب سخن چون بسیاری دیگر از ما "نکشیده چند من" به اظهار فضل پرداخته و اصل قضییه را درک نکرده اند. منظور اصلی از این "کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر" دادن چراغ سبز به کشورهای ذینفع در بهره برداری عادلانه از منابع طبیعی دریای خزر یعنی جستجو و اکتشاف و بهره برداری از منابع نفت و گاز و دیگر مواد معدنی و آلودگی شدید آب های خزر من جمله منابع زیستی آن میباشد. این تخریب محیط زیست برای جنا ب ایشان اهمیتی ندارد. آنچه برای ایشان مهم است اینست که:

"...تمام تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز کشور، بر عهده ی این شخص "سید علی خامنه ای, یعنی حکومت اسلامی! یعنی سلطان!" است، و دولت و مجلس و وزارت خانه ها و امثال این ها، باید مانند نوکران حلقه به گوش، در مقابل فرامین او، تنها به اطاعت سر خم کنند". ایشان فراموش کرده اند که ما همیشه همین بوده ایم. مضحک نیست؟

"اگر عهدنامه ی ترکمانچای امضا شد، در زمان بی خبری عموم مردم از تصمیم گیری های حکومت وقت بود. در جایی که وسیله ی اطلاع رسانی وجود نداشت، و مردم، رعیت سلطان به شمار می آمدند، حکومت می توانست هر بلایی می خواست بر سر کشور بیاورد .......". پزهای توخالی. امروزش که این باشد, دویست سیصد سال پیش در دوران حکومت "شاه بابا" از کدام مردم صحبت می فرمایند؟ "اگر ننه مان را ندیده بودیم از غصه بابا دق می کردیم"!!

"....چهار گرگ درنده ی شمالی....تکه گوشت لخمی پیدا کرده اند تا در بهترین شرایط جهانی،....سهم بزرگ تری از دریای خزر را برای خود بر دارند.".کاش ایشان سواد آن را داشتند که متن کامل این کنوانسیون حقوقی را بخوانند و بفهمند. ظاهرا ایشان هنوز بر این باورند که دریای خزر ملک مشاع بین ایران و روسیه است و سایر کشورها جزو روسیه کنونی و ایران سابق بوده اند. این شکر خوردن های پان ایرانیستی حال آدم را به هم میزند. سالها پیش ایشان در سایتی فرمودند "ما روشنفکران"!! ".....خود پیداست از زانوی تو".