Skip to main content

نوشتار خوبی بود ولی چه کسی

نوشتار خوبی بود ولی چه کسی
Anonymous
عنوان مقاله:
انقلاب اسلامی لب جور است.

نوشتار خوبی بود ولی چه کسی میتواند زنگوله را به گردن گربه آویزان کند ؟ به زبان دیگر با کدام سازمان اجتماعی برای هدفهای ملی میتوان پیروز شد ؟این نظام از همان آغاز در گور بود اما بی درایتی خود خواهی و خشونت طلبی انقلابی و اصرار بر اصول دینی و نظری همه سازمانها فرصت های تاریخی را به سود نظام تعغیر داد .با هزار دریغ و تاسف باید گفت نظام حاکم سدی بزرگ برای برخوردهای خونین بین گروه های مدعی قدرت درایران است.کسی نمی‌تواند اطمینان بدهد که اگر همین فردا نظام سرنگون شد آرامش و امنیت در ایران حاکم خواهد بود.
خود را فریب ندهیم هر اندازه که نیروهای مخالف نظام از یک دیگر دور میشوند عمر ننگین نظام اسلامی بیشتر میشود ومرگ واقعی نظام اسلامی در گرو همکاری و برنامه مشترک همه سازمانها برای برگزاری انتخابات آزاد و پیروی از حکومت قانون است.
بسوی تجزیه رفتن ویا حکومت کارگری و جامعه اسلامی

نوین اهدافی پوچ وبی ثمر است.بسیار ابلهانه است که کسی انتظار داشته است همه مدعیان قدرت پس از سرنگونی اخوندها برادروار در کنار هم برای ایرانی مستقل و دمکرات و قانون مدار در کنار هم خواهد نشست.
نظام اسلامی جریانی سازمان یافته دارای شاخه های کارآمد است ودر مقابل نیروهای مخالف اهدافی متفاوت دارند که این خود عامل شکست آنها است.