Skip to main content

بنظر می آید که نویسنده مطلب

بنظر می آید که نویسنده مطلب
Anonymous
عنوان مقاله:
مجاهدین خلق بدون مک کین چه خواهد کرد؟

بنظر می آید که نویسنده مطلب چندان در باغ دنیای واقعیات بسر نمی برند. اینکه ایشان دل خوشی از مجاهدین ندارند , از سطر سطر نوشته اشان پیداست , اما دادن کد های « اطلاعات رژیم» مبنی براینکه مجاهدین پایگاهی در داخل و خارج ندارند , خود بهترین ادله بر خالی بودن چنته است.
سخن خدای ناکرده از زدن برچسب و اتهام به ایشان نیست , بلکه بیان واقعیتی است که از بام تا شام دستگاه تبلیغاتی حکومت با صرف میلیاردها دلار در داخل و خارج از کشور علیه مجاهدین براه انداخته است. براین منطق یا ایشان از نوشتجات رژیم آخوندی کپی برداری نموده و یا برای مثال دست به تفحیص و تفحص در داخل و خارج کشور , نمونتا گرفتن آمار و یا احاله به یک همه پرسی نموده اند!! و النهایه به این کشفیات نائل گردیده اند.
جل الخالق!
جهت اطلاع باید گفت که مجاهدین با بیش از 53 سال سابقه مبارزاتی نه در واشنگتن و نه در مسکو و بغداد و ریاض

و یا آنکارا و پاریس متولد شده و نه قرار است تا در این پایتخت ها موضوع سرنگونی دیکتاتوری مذهبی ولایت را تعین و تکلیف نمایند. مجاهدین زاده ایران و به یقین سیاست های آنان در تهران و شهرهای ایران تعین و وتکلیف خواهد شد.
این همان نکته اساسی است که به دلیل حجم پمپاژ اطلاعات از سوی وزارت اطلاعات و یا اطلاعات سپاه پاسدارن ذهن بسیاری را اساسا بخود مشغول نمی کند و باز بر منطق طبیعی خود , هرنویسنده بی اطلاعی را برآن میدارد تا ضمن کپی برداری , دست به بازنشر چنین خزعبلات آخوندی بزنند. معلوم نیست که این چه سازمان بدون پایگاه اجتماعی است که آخوند ها را برآن داشته , از بام تا شام روضه « مرگ بر منافق» بخوانند.
همچنین براستی اگر آنان از داری کمترین پایگاه برخوردار و یا اساسا « موضوعی» در جامعه ایران نیستند , چه دلیلی برای اینمه نوشتار و آوردن دلیل و برهان و قسم حضرت عباس است؟
اینها تناقضاتی است که صد البته هر کپی برداری عاجز از درک و تحلیل اصولی از آن می باشد.
شاید در تصور ایشان این واقعیت که مجاهدین به مانند « دولتی سایه» عمل میکنند , خیلی بعید و بدور از واقعیت باشد , اما خوشبختانه حقیقت دارد. یقین بدارید که بدون مجاهدین در ایران آب از آب تکان خواهد خورد. این را چه خوشمان بیاید و چه بدمان. در هر تحولی, هرچرخشی و یا تغییری این مجاهدین سازمان داده شده و آماده و یراق هستند که تحولات را خواهند چرخاند و سرانجام این دیکتاتوری خون ریز را با تمامی باند های و دستجات آن را سرنگون خواهند ساخت.
اینکه چرا دیگران به مجاهدین و نمی پیوندند را باید از دیگران پرسید و نه از مجاهدین . فراخوان به جبهه همبستگی تنها با 3 شرط , اتفاقا و دست بر قضا برای پاسخ به چنین ابهاماتی می باشد.
هچنین اینکه دیگران میل دارند همچنان به دنبال سراب « اصلاح طلبان » قلابی باشند و یا هنوز امیدی به « مذاکره » با دیکتاتوری خون ریز آخوندی بسته اند , اصلا و ابدا به مجاهدین مربوط نیست, این وضعیت تلخ و دردناک را باید « آنان » پاسخگو باشند. به همین سادگی!