Skip to main content

خوشبختانه کسی به نوشته های

خوشبختانه کسی به نوشته های
Anonymous
عنوان مقاله:
دشمن تراشی ذهنی

خوشبختانه کسی به نوشته های قربانیان سیاست خارجی روسیه در آیران توجه نمیکند و دلیل آن روشن است .کارنامه سیاه بلشویک وپیروان أین مشی ضد انسانی را مردم ایران در کارکرد حزب توده و فرقه پیشه وری وفدایی ومجاهدتجربه کرده اند .اگر میهن پرستانی به این گونه هرز نویسی پاسخ میدهند از آن روست که در آینده متهم نشوند که چرا پاسخی به عوامل بیگانه ندادند.اما نه تهران ونه تبریز مرکز استعمار و استعمار ستیزی نیست بلکه پایتخت استعمار در ذهن آن کسانی است که منافع ملی مردم ایران را قربانی اهداف سیاسی اقتصادی قدرتهای بزرگ کردند . پایتخت استعمار برنامه واهداف سیاسی سازمانهایی است که با کمک غرب و دولت های بیگانه قصد جدایی و تسخیر قدرت دارند .
فساد وبی وطنی دین باوران ومروجان دینی از همه مردم أیران نفس گرفته است و نه زبان .به زیر کشیدن أین تسلط منحوس تاریخی وظیفه هر ایرانی مبهن پرست است.

امروز مردم آیران باور دارند که در سال ۵۷ فریب گروهی چمدان بدست لیپزیکی و فریب یکی از بی وجدان ترین اقشار ضد بشری یعنی آخوند ها را خوردند ،اجازه نخواهند داد یک بار دیگر کشور میدان تاخت و تاز گروهی چپ و راست وتجزیه طلب ومجاهد وفداییان گردد.