Skip to main content

این خبری که توسط وحید فرخنده

این خبری که توسط وحید فرخنده
کیانوش توکلی

این خبری که توسط وحید فرخنده در سایت ایرانگلوبال درج شده ولی منبع آن درج نشد از و سایت باختر امروز که خود وحید فرخنده یکی از آدمین های آن است درج شد لینک خبر:http://bakhtare-emruz.com/2603/
می باشد. موضوع از نظر من قبل از اینکه امنیتی -اطلاعاتی باشد ، سیاسی است ، متاسفانه بخشی از نیروهای پانیرانیست بتدریج با اهداف و سیاست های سپاه پاسداران همسو شده اند ، اینها از اردشیر زاهدی تا امید دانا و وحید فرخنده را در بر گرفته است ، خود وحید فرخنده پناهجو در اطریش است که هنوز وضعیت پناهندگی اش، نا مشخص می باشد، در زیر اصل خبر:

مقر تروریستهای حزب دمکرات در اقلیم موشک باران شد
توسط ADMIN · ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

موشک باران و توپ باران موقعیت تروریست های حدکا (حزب دموکرات) در ارتفاعات پیرانشهر آذربایجان غربی و داخل خاک عراق ادامه دارد .مقر تروریست های حدکا در پی این حملات سنگین فروریخته و متحمل تلفات سنگینی شده اند.

سپاه پاسداران علاوه بر توپ باران ارتفاعات پیرانشهر آذربایجان غربی ، با ۵ فروند موشک داخل خاک عراق(کویه) مقرهای حزب دموکرات را هدف قرار داد.

نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران اشاره کرد:حمله به حزب دموکرات،پاسخ به اقداماتشان در مریوان واشنویه بود.دولت ایران قبلا ابلاغ کرده بودبه اقدامات حزب دموکرات واکنش نشان خواهد داد.

پیش تر این نیروهای تروریست بسیاری از مرزبانان ایرانی را به شهادت رسانده بودند.