Skip to main content

تا کنون حزب های کردی در دهها

تا کنون حزب های کردی در دهها
Anonymous
عنوان مقاله:
حمله با موشک و تجزیه آیران

تا کنون حزب های کردی در دهها کنفرانس وکتاب ومقاله ومصاحبه گفته ونوشته اند که آنها خود را ایرانی نمی‌دانند .بسیار خوب فهمیدیم .
بنابراین نظام حاکم مخاطب این ادعاست ومسول حراست و امنیت کشور .یعنی نظام پلید اسلامی و حزب دمکرات یکی برای جدایی و دیگری برای امنیت به هم حمله میکنند. یکی به پاسگاه حمله میکند و نظام با موشک .
موضوع بر سر جدایی از آیران است .آیا سازمان های سیاسی مدافع تجزیه هستند ؟ در باره به موضوع مهم و حیاتی سازمانها چپ نظری دوگانه دارند .هم آری وهم نه .سرنوشت وتکلیف خود را با موضوع تجزیه روشن کنید .حمله به نظام برای اعدام درست ولی درباره تجزیه چه نظری دارید ؟
همین حزب پر افتخار توده در روزنامه مردم شماره مردم شماره ۲۷۳ بتاریخ ۱۲ تیر ۱۳۵۹ نوشت:
حمله ضد انقلابیون فاشیست گروه قاسملو به دفتر حزب در مهاباد

ما ضمن محکوم کردن این عمل فاشیستی قاسملو وشرکا از همه مردم کردستان میخواهیم که چهره واقعی أین سالوسان را تشخیص داده و قاطعانه به مقابله با این اوباشان بپا برخیزند.تیر ۱۳۵۹).
باند قاسملو ساواکیها را برای همکاری علیه انقلاب میپذیرد. مردم شماره ۴۱۵.
اکنون این حزب پر افتخار همرا ه با فدایی چهره دلسوزانه بخود گرفته اند .ادامه این وضع بسود هیچ جریانی نیست و دود آن به چشم مردم ایران میرود .جریانات کرد باید أین حقیقت را بپذیرند که ادامه سیاست جدایی خواهی به معنای ادامه جنگ واز دست رفتن نیروی انسانی از هر دو سو میباشد وامکان پیروزی برای ایجاد کشور مستقل کردستان بسیار ضعیف است .مبارزه برای انتخابات آزاد و دمکراسی در جهان کنونی تنها راه کم ضرر وبی خطر وانسانی برای رسیدن به رفاه و آرامش همگانی است.
شکاف در نیرو ی مخالفان نظام برای اهداف مختلف فقط در خدمت نظام آخوندی و دولتهای منطقه بویژه دولت یهود میباشد..