Skip to main content

(دنباله) ..... فرزندان

(دنباله) ..... فرزندان
تبریزی

(دنباله) ..... فرزندان کارگران و دهقانان و رنجبران دردمند و بی پول و ندار و گرسنه ای هستند که در رژیم دوزخی ولایت فقیه با پول و پارتی نمی توانند جلوی رفتن فرزندانشان را به سربازی بگیرند و همگی نیز دشمن رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه هستند! آیا کشتن این مرزبان ها و سربازهای ندار و گرسنه ضد رژیم کار درخشان جنگی است یا ددمنشی و آدمکشی؟

سه - ناسیونالیست ها راستگراترین راستگراهای جهان هستند و هرگز چپ گرا بودن با ناسیونالیست بودن سازگار نیست اما کسانی هستند که خود را سوسیالیست و کمونیست و چپ می نامند و برای پانکردهای ناسیونالیست و راستگرا روضه خوانی و نوحه خوانی می کنند! رفقا ! اگر شما روضه خوانی و نوحه خوانی بلد هستید پس چرا برای آن سربازها و مرزبان های گرسنه ای که فرزندان کارگران و رنجبران و دهقانان بی پول و ندار و گرسنه هستند و به دست این راستگراها کشته می شوند روضه خوانی .....

..... نمی کنید؟ چگونه است که کارگران و دهقانانی که بیل و کلنگ و داس و چکش به دست می گیرند و از بام تا شام کار می کنند و توان خریدن نان ساده را هم ندارند هنگامی که فرزندانشان برای نداشتن پول و پارتی به سربازی می روند و به دست پانکردهای راستگرا کشته می شوند شما لال می مانید؟ اما برای پانکردهای راستگرا روضه می خوانید و سینه می زنید؟ آیا این است چپ گرا بودن و کمونیست بودن و سوسیالیست بودن؟ آیا این است هواداری از کارگران و رنجبران و دهقانان؟ یکی شعر نو می گوید، یکی شعر کهنه می گوید، یکی زنده باد می گوید، یکی مرده باد می گوید، یکی سمینار برپا می کند، یکی دومینار برپا می کند و آن دیگری هزارمینار! پس چرا در این سمینارها و دومینارها و هزارمینارهای شما بررسی پانکردیسم که یکی از شاخه های زهر کشنده ای به نام ناسیونالیسم است جائی ندارد؟

من بارها گفته ام که چپ در ایران مرده است! و سازمان های سیاسی گوناگونی که خود را چپ گرا و کمونیست و سوسیالیست می نامند مرده های سیاسی هستند! و چپ های بهکیش و کمونیست های بهکیش و سوسیالیست های بهکیش از صفر باید سازمانی سیاسی را که آرمان آن کمونیسم حقیقی و سوسیالیسم حقیقی است برپا کنند وگرنه با این سازمان های چپ مرده و از کار افتاده رسیدن به سوسیالیسم و کمونیسم شدنی نیست!

چهار - اگر با تجزیه ایران به هفتادهزار کشور مردم ایران خوشبخت خواهند شد من مخالف تجزیه ایران حتی به هفتادهزار کشور هم نیستم اما اگر با تجزیه حتی یک مترمربع از خاک ایران مردم ایران دچار تیره روزی خواهند شد من مخالف تجزیه حتی یک مترمربع از خاک ایران هستم! و چون بررسی ها نشان می دهند که تجزیه ایران هیچ سودی برای ایرانیان ندارد از این روی من مخالف تجزیه ایران هستم! خط سرخ برای سوسیالیست ها، کمونیست ها، چپ گراها و انسان دوستان خاک پرستی و مرزپرستی ناسیونالیستی نیست و خط سرخ برای چنین کسانی خوشبختی و بدبختی انسان هاست!

با تجزیه ایران آن هم با فلسفه بافی های خنده دار ناسیونالیستی که پیروان پان های رنگارنگ پیاپی می گویند و می نویسند از آسمان کباب هائی به پهنای یک وجب و درازای سه وجب به همراه نان سنگک برشته کنجدی نخواهند بارید! و در هیچ کجا جوی های شیر و عسل روان نخواهند شد!

پنج - بدون هیچ اما و اگری کردهای ایرانی دچار ستم های فراوانی شده اند و ستمدیده هستند اما این ستمدیدگان باید امیدشان را از ناسیونالیسم و پانکردیسم ببرند که در این باره نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/42737