Skip to main content

جناب lachin,

جناب lachin,
peerooz

جناب lachin,
منظور من از ".......جزئی از مطالبی را ذکر فرموده ایدکه برای من از فرط تکرار در گذشته, تهوع آور شده است." این بود که من کاملا با موضوع آشنایم و در گذشته آنقدر در سایت های دیگر این مطالب را بیان کرده ام که از تکرار آن خسته شده ام. اگر این گفته طور دیگری تفسیر شده است از بیان قاصر خود عذر میخواهم .

فرمودید "آیا یک انجمنی , روزنامه ای , رادیو تلویزیونی و یا یک « روشنفکر » فارس دیده و مشاهده کرده اید که از ملت ترک معذرت خواهی بکند؟" عزیز من ملتی که به این درجه از بی تربیتی رسیده است در قاموس او کلمه عذر خواهی وجود ندارد. منظور من هم همین است.

شما که ظاهرا در لوس آنجلس زندگی میکنید لابد میدانید که پدیده نژاد پرستی بین سفید و سیاه به شدت وجود دارد و آخرین نمونه آن انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری بود - نه اینکه هیلری بهتر از او باشد. ولی در همین امریکای نژاد پرست اگر کسی

سیاهی را negro خطاب کند صغیر و کبیر حتی برای حفظ ظاهر هم که شده با اعتراضات شدید توی دهان او میزنند. مشابها اگر رگه "نژاد پرستی" و تبعضی هم در جوک های ما وجود داشته باشد - که مسلما وجود دارد - ملت تربیت شده باید توی دهان آنها بزند که نمیزند (نمیزنیم ). این منظور من است که متاسفانه نمیتوانم آنرا به نحو بهتری به شما تفهیم نمایم.

در باره وصل و فصل به قدری در این سایت و غیره نوشته ام که تکرار آن واقعا برای من تهوع آور است و نتیجه ای هم جز مجادله نداشته است. اگر فرصت و حوصله ای دست داد شاید انشالله باز به این کار عبث بپردازم.