Skip to main content

درست این است که بدانیم

درست این است که بدانیم
Anonymous
عنوان مقاله:
گره کارهای مدعیان قدرت

درست این است که بدانیم مدعیان قدرت بهتر از خود نظام نیستند .آویزان شدن به دین اسلام از سوی مجاهدین و هنوز مدعی سوسیالیسم بودن از سوی حزب توده راه را برای برون رفت از بن بست هزارساله اسلام جریان چپ بسته است.
اپوزسیون بیش از آنکه میهن پرست وبفکر منافع ملی مردم ایران باشد بفکر گرفتن امتیاز از نظام ویا مانند مجاهدین گدایی و وسیله ساختن از غربی ها برای رسیدن به قدرت است.دین اسلام و مارکسیسم پیشاپیش منافع ملی مردم ایران هستند وتا زمانیکه دین و ایده لوژی بر اندیشه وروح و روان مخالفان حاکم هستند راه نجاتی نیست .هنوز عاشورا برای جریان مجاهد سرمشق گشته شدن و گشتن است .هنوز سوسیالیسم پس از فروپاشی شوروی و اروپای شرقی و آنچه امروز در کوبا و کره میگذرد یک آرمان باقی مانده است .گذشته از دو گروه دینی وچپی جریان تجزیه طلب که برخاسته از اهداف چپ است بسوی تجزیه و جنگ داخلی قدم بر میدارد .

مردم ایران از یک سو قربانی نظام اسلامی از سوی دیگر قربانی رقابت ندانم کاری همکاری نکردن و دشمنی آشکار سازمانها با یک دیگر هستند. مخالفان نظام سخن از استبداد و نبود دمکراسی در ایران میکنند ولی خود هرگز باهم گفت‌وگویی در باره ایران آینده آن وتقسیم قدرت ندارند واین خود دشمنی با دمکراسی است .با گذشت چهل سال از عمر سیاه نظام اسلامی و بیش از چهل سال زندگی مخالفان دو نظام در غرب تجربه بما میگوید که مخالفان در غرب نخواستند از غرب چیزی یاد بگیرند .اولین آموزش همین انتخابات آزاد است که همه از آن میترسند . متاسفانه از أین مخالفان قدرت پرست هیچ آبی گرم نمی شود و واقعیت این است که جامعه اسلامی ایران عقیم از داشتن میهن پرستان روشن فکر است .