Skip to main content

جناب وضعی,

جناب وضعی,
peerooz

جناب وضعی,
ممکن است خدای نکرده مراجعین به ایران گلوبال کودن باشند ولی آنقدر احمق نیستند که باور کنند " همکاری ایران ، حزب الله لبنان و شبکه القاعده در حمله به برج های مرکز تجارت جهانی در نیویورک در 11 سپتامبر نیز کاملا مشهود است......."؛ هر بی خبری تا کنون خبر دار شده است که قطعا اکثر مهاجمین حمله به برج های دو قلو شهر وند عربستان سعودی بودند.
و یا اینکه " حوادث فراوانی در همکاری میان ایران و القاعده و حزب الله می توان یافت."؛ القاعده از زمان حمله شوروی به افغانستان تا کنون مخلوق عربستان و آمریکا و دشمن ایران بوده است.

و بزرگداشت بدون تفسیر بیانیه یک گروه تروریستی که عده کثیری سرباز وظیفه مفلوک و افراد غیر نظامی بی گناه را به خاک و خون کشیده اند, در مقاله بلند بالایی با عنوان "از احواز تا نیویورک؛ فرار به جلوی جمهوری اسلامی" به چه منظوری ست؟

اگر این گروه حقایق مسلمی را که هر

کودک به آن آگاه است چنین تحریف میکند چگونه میتوان صحت بقیه ادعا ها را باور کرد؟ سرور من "چیزی بگو که بگنجد". تکرار میکنم آنچه من در این کامنت آوردم را شما اقلا باید به عنوان سوال مطرح می کردید و احتمالا در پناه شعار"حق آزادی بیان" سنگر نمی گرفتید. این حق آزادی بیان نیست. این لجن مالی و به گل آلودن حقیقت است.