Skip to main content

اگر چه استفاده ابزارى از

اگر چه استفاده ابزارى از
سعیدرضا
عنوان مقاله:
حادثه تروريستى اهواز و دروغپردازى على جوانمردى+ ويدو

اگر چه استفاده ابزارى از روشهاى جنگ روانى در تاثير گذارى بر افكار عمومى، جهت خالى نمودن زير پاى ارتجاع و استبداد حاكم، ميتواند يكى از تاكتيكهاى مبارزاتى محسوب شود، ولى من با نظر اقاى توكلى در اين زمينه كاملا موافقم كه اگر قرار به جعل و دروغپردازى باشد قطعا رژيم دست بالاترى دارد و استفاده از دروغهاى شاخدار و غير منطقى باعث ميگردد كه حقايق در هاله اى از شك و ترديد قرار گيرند و اب چنان گل الود شود كه ديگر راست و دروغ قابل تشخيص نباشد.
بزرگ بودن دروغ هم شايد طبق نظر گوبلز باعث باور بيشتر شود ولى حوادث جارى و واقعى را تحت الشعاع خود قرار داده و جامعه را نسبت به اتفاقات واقعا موجود سست و كرخت ميكند.

مثلا اگر به دروغ بگوييم، رژيم بطور مخفى ماهيانه در زندانهاى كشور دهها فعال سياسى و اجتماعى را اعدام ميكند، ديگر دل كسى از اعدام سه جوان كرد و يا دو جوان بلوچ به درد نمى ايد و از كنار چنين واقعيات تلخ و جنايات ضد بشرى رژيم به راحتى مى گذرند.
به همين دليل است كه بيان دروغهاى سريالى توسط سناريو پردازان، نه تنها ما را در مبارزه با رژيم ضد بشرى يارى نميرسانند بلكه كمك بزرگى به رژيم در باز گذاشتن دست نسبت به تداوم جنايت ميباشند.