Skip to main content

هنوز چند و چون و جریان اهواز

هنوز چند و چون و جریان اهواز
Anonymous
عنوان مقاله:
نظر

هنوز چند و چون و جریان اهواز معلوم نیست کە چە کسانی آن را انجام دادەاند انگشت اتهام بە سوی ٣ جریان میباشد داعش ، الاهواز ، و دولت و حکومت ایران ، اگر این حرکت از طرف الاهواز باشد بە هیچ وجە نمیتوان آن را تروریستی نامید چون مردم عرب اهواز در عرض حداقل این ٤٠ سال اخیر با وحشیانترین شیوە در خاک و سرزمین خود کشتار شدند اعدام شدند و کوچ اجباری و تغیر مسیر آب زندگی آنها و تحقیر و جنوساید ربرو بودند کە در نتیجە راه حلی بە جز مقاومت و عکس العمل برای این مردم باقی نگذاشتە مگر این مردم از طرف همین سپاهیان و ارتشیان و بسیجیان بە خاک سیاه نشاندە نشدند ؟/ همان گونە کە در کوردستان عرض یک سال ١٤٧ کولبر را با هدف مستقیم کشتند این حرفهای بی سرە تە کشتن سرباز و مرزبان عملی تروریستی بە حساب بیاید بە جزء تبرئە فاشیزم ایرانگرا چیز دیگری نیست مگر همین ارتشیان بە سوی مردم بی گناه شلیک نمیکنند ؟

در هر صورت در مورد جریان اهواز هنوز چگونگی آن معلوم نیست الهواز نیز دست داشتن در آن را رد میکند و امکان چنینن عملیاتی از طرف داعش نیز مردود است میماند دولت و حاکمیت ڤمهوری اسلامی کە در عرض ٤٠ سال با تروریسم بە زندگی ننگین خود ادامە میدهد از میکونس گرفتە تا وین تا آرژانتین تا منفجر کردن سفارت آمریکا در لبنان تا ترور مخالفان در خارج وووو و آخرین مورد بر ملا شدن تروریسم حاکمیت و دولت ایران در بلژیک .

دو ایرانی بازداشتی در بلژیک سال‌ها با ایران همکاری می‌کردند"
به نوشته هفته‌نامه "اشپیگل" دو ایرانی که مدتی پیش در بلژیک بازداشت شدند سال‌ها با دستگاه اطلاعاتی ایران همکاری می‌کرده‌اند. این دو نفر مظنون به همکاری در یک عملیات تروریستی علیه نشست سازمان مجاهدین خلق در فرانسه هستند.
اشپیگل می‌گوید به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد دستگاه اطلاعاتی ایران از حدود ده سال پیش زوج ایرانی بازداشت شده در بلژیک را برای خبرچینی در میان ایرانیان تبعیدی مخالف حکومت نفوذ داده است.

پلیس بلژیک حدود دو ماه پیش خبر داد که یک مرد ایرانی ۳۸ ساله و همسر ۳۳ ساله او را که قصد بمب‌گذاری در نشست سالانه شورای ملی مقاومت، متشکل از سازمان مجاهدین خلق و چند گروه دیگر را داشته‌اند دستگیر کرده است. این نشست ۳۰ ژوئن در حومه پاریس برگزار شد.

نیروهای یگان ویژه پلیس بلژیک زوج مظنون ایرانی را که "امیر س." و "نسیمه ن." معرفی شده‌اند، همراه با ۵۰۰ گرم مواد منفجره قوی و یک چاشنی انفجاری در بروکسل بازداشت کرد.