Skip to main content

برنامه برای آینده بدون برخورد

برنامه برای آینده بدون برخورد
Anonymous
عنوان مقاله:
حزب چپ و همکاری با نظام

برنامه برای آینده بدون برخورد اساسی با گذشته نامی جز خود فربیبی ندارد .
اگر بخواهیم ریشه جنایات نظام اسلامی را موشکافی کنیم باید به گذشته تروریستی فدایی توده ای وشرکای جهانی نگاهی تاریخی داشته باشیم .
جریان چپ در ایران هر گز دغدغه آزادی و دمکراسی را نداشت و هدف نهایی آنها ایجاد کشور ی مانند دولت شوروی بود .
در سالهای سیاه انقلاب جریان چپ خود در دستگیری و جاسوسی و لو دادن مخالفان شرکت مستقیم و عملی داشت .این همکاری بی‌شرمانه و تبلیغ برای نظام تا حسینه زندان هم ادامه داشت .در حسینه زندان جریان چپ با فریاد مرگ بر پیکاری جاده صاف کن هزاران قتل عام از سوی نظام شدند.جریان چپ نه عامل وحدت ملی بلکه با ایجاد آشوب در ترکمن صحرا و کردستان قدم بسوی تجزیه طلبی برداشت که اثار آنرا میتوان در حمله موشکی نظام و حمله پیشمرکان به نظامیان دید.چپ جریانی ملی نیست بلکه در خدمت تجزیه ایران است.

جریان چپ تمامیت ارضی ایران را باور ندارد و در کنگره های خود تجزیه آیران رابه رای میگذارد .آخرین اقدام تجزیه طلبی جریان چپ را میتوان پذیرش آموزش زبانهای محلی که زمینه ساز تجزیه هستند مشاهده کرد.جریان چپ فاجعه دیگری برای جامعه ایرانی است. چرا که شالوده آن بر ترور وتجزیه و خشونت استوار است . در حالیکه ترور های نظام از سو چپ محکوم میشود ترور آقای فاتح و ترور در سیاهکل از سوی حزب چپ هنوز محکوم نشده واین خود فاجعه بار است .