Skip to main content

یادش بخیر دوران پلید آریا

یادش بخیر دوران پلید آریا
Anonymous
عنوان مقاله:
دوران سیاه اریا محوری

یادش بخیر دوران پلید آریا پرستی که از تجریش تا میدان شوش فقط با دوریال سوار اتوبوس میشدی واز شوش تا شهر ری هم به همین قیمت .
در آن دوران شوم چلوکباب ببیست وپنج ریال بود وابجوی شمس هم به همین قیمت ویا کمتر.
در دوران طاغوت توده ای در کیهان قلم میزد وشعر توده ای درباره آرش کمانگیر در مدارس خوانده میشد .در دوران پلید آریا مهری تمدن وتجدد در کنارهم بودند و اسلام اعتبار ملی و جهانی داشت.از رادیوی ایران که باز هم اریاستیزان توده ای مانند مور ملخ وجود داشتند ساعت ۱۲ صدای جاویدان آقای اربیلی در اذان ظهر دلنشین بود و مردم برای نهار خوردن به خانه و بازاریان به کبابی ها میرفتند .در آن دوران پلید کسی را به زور به نماز نمی بردند.در آن روزها ی یزیدی از نماز جمعه خبری نبود و جوانان گروه گروه وارد شهر نو هستند و با آرامش روحی باز می گشتند .

در آن دوران منحوس کسی
را با موی زنان کار نبود و زنان در کارگاه تا دانشگاه با چادر وبی چادر دوش بدوش مردان کار میکردند. در آن دوران دلار شش تومان و مارک آلمان غربی ۱۷ تا ۲۰ ریال بود .مردم بی دین در آن زمان بدون ویزا به آلمان فرانسه ودیگر کشور ها ومیرفتند وپناهنده واژه ای ناشناس بود
دران دوران سیاه ضد اسلامی کسی کسی را بانام حاجی حاج آقا عمو وووصدا نمیزد .بانوان زیبا رو وهمراهان یک دیگر را آقا ویا خانم محترم صدا میکردند . بله دوران بدی بود بی خود نگفته اند خلایق هر چه لایق .