Skip to main content

درود بر آقای خواستار گرامی

درود بر آقای خواستار گرامی
Anonymous
عنوان مقاله:
اسلام دشمن مردم وسید علی عامل آن

درود بر آقای خواستار گرامی .اگرمی توانستیم روزی خمینی را محاکمه کنیم ویا روزی سید علی ویا فردی مانند رجوی را روی صندلی دادگاه بکشانیم آنها خواهند گفت بنا بر باور دینی و اعتقاد به آیات قرآنی وسنت محمد رسول الله دست به خونریزی ودزدی و تجاوز وغارت ثروتهای ملی ایرانیان زده اند. بدانیم سیدعلی وخمینی ودیگر خونریزان مسلمان در برابر ملت مردم پاسخگو نیستند بلکه در برابر الله انهم نه امروز بلکه در روز قیامت.
متهم واقعی ومسبب أین همه جنایت در درجه نخست متوجه محمد رهبر دینی عرب است که دیانت خود را با سیاست و قدرت گره زد ونه تنها برای مردم آیران بلکه برای مردم عرب وپیروان أین دین بیابانی فاجعه آفرید .
روشن است که تا زمانیکه قران به عنوان قانون زندگی برای مردم ایران مورد بهره برداری قرار میگیرد سید علی ها رجوی ها خواهند آمد وبا اتکا به قرآن پدر ملت ایران را در خواهند آورد.بنابراین

اصرار بر جدایی دین از دولت سیاست وووبهترین راه حل برای سعادت ملت ایران است .هر باوری چه دینی وچه غیر دینی که به منافع ملی مردم ایران صدمه بزند نامی جز خیانت به مردم ایران ندارد.از روزی که محمد ادعای پیغمبری کرد تا امروز بشریت مسلمان روزی خوش نداشته است .