Skip to main content

جالب است، هرکسی که تازه از

جالب است، هرکسی که تازه از
Anonymous

جالب است، هرکسی که تازه از راه رسیده یا توانایی این را دارد که از جایش بلند شود، سخنگوی مردم ایران شده است. لطفا ایران را با سوریه مقایسه نکنید، ایران را با هیچ کشوری مقایسه نکنید. کشوری که بیش از پنجاه درصد مردمانش در خانه خود بیگانه هستند، کشور نیست، زندانی دلگیر بیش است. قرار و وعده وعیدهای تمامیت خواهان اعم از سلطنت طلب تا سوسیال دموکرات ها یک شوخی بیش نیست و به هیچ وجه نباید برای آن اهمیتی قائل شد. نژادپرستی، جعل تاریخ و حال و حقایق، زیاده خواهی و سلطه طلبی در سیستم فکری تک تک شماها نهادینه شده است. حتی حق خودمختاری اداری و فرهنگی (که هر ایالت در تمام امور داخلی خود اختیار داشته ولیکن وزارت خارجه و ارتش در اختیار دولت مرکزی می باشد) را نیز نمی توانید تحمل کنید و برای آن هزار و یک بهانه می تراشید و برای حفظ یکپارچگی ایران بسیار خطرناک می دانید!!!

دموکراسی هیچگاه نمی تواند در ایران جایگاهی داشته باشد چون قوم برگزیده ای که در آن تنظیم بودجه و اختیار ارتش را به دست خود گرفته، نه به دموکراسی اعتقادی دارد و نه حاضر به قبول شراکت بقیه ملیت ها در تقسیم قوا و اداره کشور است. البته اگر منظور از آزادی براش شما، دایر شدن بار و کلوپ های رقص و جاری شدن مضاهر فرهنگی آن باشد، ایران در این زمینه سرآمد دوران خواهد بود، چنانکه قبلا بود. تنها راه رها شدن مردم از استبداد و فساد، گذر از این حکومت و رفراندوم ماندن یا جدایی از ایران است. ولیکن همچنانکه همه می دانیم:
از نظر قوم برگزیده چنانچه:
اگر قریب به اتفاق یک ملیتی نخواهد با شما و در یک قالب و یک کشور زندگی کند، آنگاه برای برگرداندن نظم و امنیت به کشور و حفظ یکپارچگی ارضی ایران، در درجه اول سرکوب و کشتن معترضان و در صورت رفع نشدن فتنه همه افراد کاملا قانونی، اخلاقی و ملی خواهد بود. چنانکه قوم و نژاد برگزیده بارها و بارها مرتکب شده است.
در ضمن اگر بنا باشد دولت مرکزی در امور استان ها به نفع کشور دخالت کند، بهتر است برای استان اصفهان یک فکر و راهکاری پیدا کنید. چرا که اشتها و حرص و ولع نصف جهانیان عزیز هر روز در حال انبساط است به طوریکه در حال حاضر نه یک یا دو استان که کل ایران را به خدمت خود گرفته و علنا در حال چپاول مردم و منابع طبیعی استان های دیگر و انتقال آنها به دیار خود هستند. غارت اینها بگونه ای است که از شکل استعمار هم فراتر رفته است و مانند رابطه فاتح با مغلوبین در زمان های گذشته درآمده است. بیچاره بختیاری های نجیب، که حتی نمی توانند صدایشان را به گوش دولت مقتدر مرکزی برسانند. البته از نظر شما شاید این اصلا مهم نباشد چون به هرحال اصفهانی ها از قوم برگزیده بوده و خودی محسوب می شوند.