Skip to main content

آقای هم نشین بهار! هی زوز

آقای هم نشین بهار! هی زوز
Anonymous

آقای هم نشین بهار! هی زوز میزند، به بهانه ادعاهای تاریخی، در سایت ایران گلوبال تبلیغات ضد تورکی اشاعه کند، ایشان چندی پیش با گفتارهای این چنینی با ادا و اطوارهای روشنفکرانه پان ایرانیستی در خاطرات زندان، علیه مردم تورک آزربایجان ... هر کسی از خود میپرسد آیا سواد و معلومات ایشان چیست؟ در کدام رشته تخصص دارد مدام به همه چیز نظر میدهد؟ یک روز فیزیکدان میشود، روز بعد متخصص تاریخ! ... خود را بمردم معرفی کند، و هم امکان بحث و گفتگو را ممکن سازد. تا جامعه علمی و آکادمیک نیز از میزان تحصیلات و آثار وی بهرمند شود. اینکه نمیشود هردمبیلی به همه چیز نظر داد! بعد پنهان شد!؟ کسی که بخود اجازه میدهد

در رشته های گونان نظر دهد، کسی که صاحب نظر است چه لزومی دارد چهره خود را در قلب اروپا از مردم پنهان کند؟ در اروپا که الحمد الله آزادی است!
آیا چنین رفتاری آموزه "چه گوارا"، "فیدل کاسترو" و سوسیالیسم واقعا موجود حزب توده!، و جامعه بی طبقه توحدی "حضرت رجوی" سلام الله است که ایشان تا دیروز سنگ آنرا به سینه میزد؟
آیا در سن پیری معرکه گیری زیبنده ایشان است؟ او که اینهمه با حساسیت ناسیونالیستی از معاهده گلستان و ترکمن چای سوز و گداز سر میدهد؟ لازم است از ایشان پرسیده شود؛ زمانیکه ارتش تورک ایران درمقابل ارتش روسیه سینه سپر کرده در حال جنگ بود، کجا بود جامعه ناسیونال پانفارسیسم و نوادگان حضرت کوروش کبیر؟ اگرعرضه داشتند، چرا بیکار نشسته بودند، چرا در مقابل ارتش روس قیام نکردند؟ تا سرزمینهای جدا شده را پس بگیرند؟!
ایشان شاید انتطار دارد روزی امت مسلمان در چاه مبارک جمکران منتظر ظهورش خواهند بود؟ تا از طریق امدادهای غیبی روسیه را فتح کرده قرار دادهای گلستان و ترکمن چای را فسخ کند؟!
او که مثل پان ایرانیستهای تمامیت خواه غم فرو پاشی ایران را میخورد، از محضرش باید پرسید؛ مگر ایران ملک پدری کسی است؟
اگر شاهان و سلاطین تورک بیش از هزار سال فرمانروای جغرافیای موسوم به ایران بودند، ... هنوز که هنوز است دید کلی آنان نسبت بمردم منطقه قفقاز تغییر چندانی نکرده است. هنوز که هنوز است نه تنها روسیه بلکه رژیم پانفارس اسلامی تهران نیز از اشغال قارا باغ بدست رژیم ارمنی پشتیبانی کرده، کمکهای مالی و تجهیزات نظامی زیادی به رژیم اشغالگر ارمنی گسیل داشته است.
آقای همنشین بهار! که بشدت تحت تاثیر جو روانی مطبوعات ضد تورکی خارج از کشور قرار دارد، در واقع با این کلیپهای ویده ئو هدفش دامن زدن به آتش نفرت، نوعی سم پاشی تلویحی، تشدید جو ضد توکی و نفرت نسبت بمردم تورک است. غافل از اینکه دود زهراگین آن در مرحله اول بچشم خودش و همپالگیهایش خواهد رفت. لازم است این را نیز بداند همین جو ضد تورکی که وی نیز یکی از آتش بیاران معرکه است، سبب خواهد شد دیر یا زود بنیان پانفارسیسم و پان ایرانیسم بر باد رود! آنوقت کسی به ندای؛ وای ایران! توجهی نخواهد کرد! از ما گفتن!