Skip to main content

بیسوادی، حیله، و غرض ورزی

بیسوادی، حیله، و غرض ورزی
Anonymous

بیسوادی، حیله، و غرض ورزی گوناز تی وی در آنجاست که فکر میکند با ساختن تعاریف و کلمات و مفاهیم و اسامی جعلی، راهی برای تجزیه آذربایجان را فراهم میکند.
مجری این برنامه. انصافعلی - یک فرد 7 خط است که همیشه و مدام حرف طرف ایرانی را در حین بجث قطع میکند ولی لابی های تجزیه طلب را میگذازد تا داستان کرد شبستری را کش بدهند.
این شخص غرض ورز بیسواد نمیداند که زبان فارسی زبان خلقها و مردم ایران است و فارس فقط یک استان است که از 2500 سال پیش وجود دارد و پرسپولیس در حین حمله اسکندر به ایران مرکز کشور بود و یونانیها به غلط همه ایران را با نام این ولایت و استان، آنزمان نامیدند.
از 37 استان فعلی غیر از آذربایجان و بخش کوچکی از خوزستان و ترکمن صحرا, سایر استانها به زبان فارسی یا با یکی از لهجه های زبان فارسی سخن میگویند. این مجری بیسواد نمیداند که زبان 3 استان لر و 2 استان شمال ایران نیز فارسی است چون

در سراسر کشور ایران لهجه و گویش زبان فارسی وجود دارد. در تمام دنیا غالب مردم با یکی از لهجه های "زبان ملی و سراسری و رسمی " میهن خود سخن میگویند.
پان ترک مغول تبار فکر میکند با این روباه صفتی های کودکانه و غیر علمی به اهداف ضد ایرانی خود نزدیک میشود ولی نمیداند نبوغ و ژن آریایی ایرانی بیش از 3-12 هزار سال، پوزه دشمنان خدا و خلق را خونمالی نموده و مثل تیزاب ، نیروهای مهاجم و مهمان و کوچ شده و باقیماندههای عرب و مغول را در فرهنگ و زبان اهورایی خود حل نموده و آسیملیه کرده.
اگر نوادگان چنگیز عرضه دارند بروند اول زبان و اسامی روسی را از باکو و گنجه و ترکستان آسیای میانه ، پاکسازی کنند و نه روی زبان فارسی سئوالات کودکانه و ساده لوحانه طرح نمایند.
در خاتمه - درود بر جناب کرمی که در این بحث رسانه ای ، اهداف ضد ایرانی این 3 تن را بر ملا نمود.