Skip to main content

نویسنده محترم پرسش درستی را

نویسنده محترم پرسش درستی را
Anonymous
عنوان مقاله:
مجاهدین فاحشه سناتورهای غربی

نویسنده محترم پرسش درستی را طرح کرده اند و آقای خواستار با پذیرفتن رویداد خرداد سال ۶۰ به عنوان یک تحول مثبت ونقطه عطف تاریخی دست به یک تحریف بزرگ تاریخی زده اند که نامی جز دفاع از خط ترور سازمان مجاهدین ندارد .
حقیقت این است که سازمان مجاهدین در رقابت باجبهه ملی ایران که پیش از روزهای خرداد ۶۰ دعوت به راهپیمایی کرده بود برای عقب نماندن و فقط برای کسب قدرت دست به شورش کور خرداد ماه زد که نتیجه آن فرار هزاران نفر از ایران وقتل عام گسترده بسیاری شد.
بسیاری که در آن روز ها ویا پس از آن دستگیر شدند یااعدام ویا به زندان محکوم شدند و آزادی آنها از زندان در سال ۶۷ یا پایان یافته بود ویا در آستانه پایانی بود که با حمله رجوی به ایران همه در زندان اعدام شدند .این اعدام ها نتیجه شورش کور سال ۶۰ وحمله رجوی در سال ۶۷ پس از نوشیدن جام ذهر بود .زندانی آقای خواستار از گناه و

جنایات رجوی نخواهد کاست.د وستی تعریف میکرد که در آن روز چگونه شاهد مرگ دختری جوان بود که پاسداران با قمه آنچنان بر سر او فرود آوردند که کاسه سر به دونیم شد .آقای خواستار این جنایت است ونه افتخار .
آنچه هر ایرانی باید بداند این است که مجاهدین جریانی ملی بومی وایران گرا نیستند و وظیفه آنها تبلیغ دین عرب و دیکتاتوری اسلامی است ..