Skip to main content

باید از آقای نوری علا که

باید از آقای نوری علا که
Anonymous
عنوان مقاله:
اتحاد برای تجزیه یا چپ در خدمت انقراض ایران

باید از آقای نوری علا که شجاعانه دربرابر نظریه استعماری غرب که از زبان تجزیه طلبان گفته میشود سپاس گزاری کرد که مخالفت با تجزیه طلبی وظیفه ملی و مخالفت با جنگ داخلی است.
بدون شک آقای نوری اعلا هم میدانند که آین شعار خانمان سوز وایران برباد ده نخست از سوی حزب توده مانند ویروسی وارد اندیشه جامعه روشنفکری ایران شد. تا پیش از بنیان گذاری حزب توده از سوی روسیه جامعه ایرانی با این تفکر بیگانه بود
هنوز هم حزب توده وفداییان از این نظریه ضد ملی دفاع می‌کند و در برابر این پرسش که اگر ( خلقهای تحت ستم )بخواهد براه خود بروند آن سوسیالیسم مورد نظر شما در کدام بیابان برقرار خواهد شد؟ سکوت میکنند.
در حقیقت با این شعار جدایی چپ ها در دشمنی با ایده آل خود در خدمت نظام سرمایه داری قرار میگیرند و با دست خود استانهای ایران را جولانگاه سرمایه داری جهانی میکند . این تفکر آفرین غرب را همراه ندارد؟

حزب توده هر ساله بمناسبت ۲۱ آذر اعلامیه ای در دفاع از تجزیه طلبان فرقه صادر میکند و آگاهانه فراموش میکند به دستور کرملین سازمانهای حزبی در آذربایجان منحل شدند.
در اینجا باید از اعضا میهن پرست( حزب توده )خواست که علیه این سیاست ایران برباد ده رهبری حزب وابسته به روسیه را به چالش بکشند .
در یکی کنگرهای فداییان تجزیه کشور بی‌شرمانه به رای گذاشته شد و این پیشنهاد ایران ستیز رد شد.