Skip to main content

آقای رضا وضعی و « دایان

آقای رضا وضعی و « دایان
lachin
عنوان مقاله:
احضاریه به اطلاعات سپاه

آقای رضا وضعی و « دایان الیاسی «...
آنچه شما در باره دین بهائیّت نوشتید و آنچه که من در باره این دین بخاطر ازدواج تجربه کردم خیلی فرق میکند. این ازدواج بخاطر باور های دینی از نوع ( فاناتیکی ) به طلاق کشیده شد. خوشبختانه من از یک خانواده چند ملیِتی , چند فرهنگی با انواع باورهای دینی مختلف منجمله از ناباوران می آیم. ولی یک بچه بهائی را که در روزهای ضیافت و شنبه ها از دوسالگی شروع به شتسشو ی مغزی می کنند تا در شانزده سالگی به عنوان یک فرد بهائی « آزاد » در اسرائیل ثبت نام شود , من با این موضوع خیلی مسئله دارم. تنها پیغمبری که لقب (( سر )) را از امپراطوری انگلیس را گرفت من با این دین و پیغمبر مسئله دارم. از شارلاتان بازی های سیاسی بهائیان که ادعا می کنند که با « سیاست » کاری ندارند ولی با نخست وزیری
هویدا به مدت 13 سال مسئله دارم. روزهای ماه های سال شمسی که 30-31 روز هستند با

تقویم ساختگی بهائیان که هر ماه 19 روز است یک مسئله بزرگ علمی دارم. در ضمن عید ( نوروز .. روز اول بهار و یا Equinox) تنها متعلق به (( بهائیان )) نیست. تقریبآ از شروع بهائیّت 200 سال میگذرد , ولی سرخپوستان قاره امریکا این روز را چندین هزار سال قبل بهائیان جشن میگرفتند.
این هم دعای عبدالبها به ژرژ پنجم انگلیس...
‏( اللّهُمَّ إنَّ سُرادِقَ العَدلِ قَد ضُرِبَت أطنابُها عَلی هذِهِ الأرضِ المُقَدَّسَةِ ... وَ نَشکُرُکَ وَ ‏نَحمِدُکَ ... اللّهُمَّ أیِّدِ الإمبراطُورَ الأعظمَ جُورجَ الخامِس عاهِلِ إنکِلِترا بِتَوفیقاتِکَ الرَّحمانِیَّةِ و ‏أدِم ظِلَّها الظَّلیلَ عَلی هذَا الأقلیمِ الجَلیلِ ... ع ع ) (مکاتیب عبدالبهاء جلد سوم ص 347)‏

بار الها سراپرده‎ ‎ی عدالت در این سرزمین برپا شده است و من تو را شکر و سپاس می گویم ... پروردگارا امپراتور بزرگ ژرژ پنجم پادشاه انگلستان را به توفیقات رحمانیت ‏موید بدار و سایه‎ ‎ی بلند پایه‎ ‎ی او را بر این اقلیم جلیل ( فلسطین ) پایدار ساز.

در پایان بایستی اضافه بکنم که مسئله من با دین بهائی یک مسئله شخصی نیست . من با تمام ادیان و از همه مهمتر من با ( دیکتاتور کیهانی ) که به (( خدا ... الله .. تاری ..) معروف است و فقط در مغز انسانها رسوب کرده است مسئله دارم. بهترین ها را برایتان آرزومندم.