Skip to main content

جناب آقای عبدالستار دوشوکی

جناب آقای عبدالستار دوشوکی
Anonymous
عنوان مقاله:
نقش تلویزیونهای تکفیری در بمبگذاریهای چابهار

جناب آقای عبدالستار دوشوکی

چند مطلب جنابعالی را مطالعه کرده و همچنین چند مصاحبه تلویزیون تان را مشاهده نموده ام. البته بنده آشنایی چندانی با جنابعالی و فعالیتهای شما ندارم. اما انتقاد جدی بنده نسبت به نوشته ها و عقاید شما هم شاید تنها از یک زاویه مشترک باشد و لا غیر.

اولاً: سلفیت یا احترام به عقاید سلف صالح هیچ ربطی به مذهب شیعه و بویژه شیعه صفوی ندارد و در میان اهل سنت این باور وجود دارد. سلفیت هم در ذات خود به معنی تولید ترور و خشونت نیست. شاید منظور جنابعالی گروههای سلفی ـ جهادی باشد.!
ثانیاً: اگر منظورتان از شبکه های سلفی یا آنچنان که رژیم آخوندی می گوید شبکه های وهابی!! کانالهای فارسی: شبکه نور، کلمه، توحید، وصال فارسی به زبان فارسی است، اصلا چنین نیست و قبل تٲسیس چنین کانالهای تلویزیونی، آخوندهای شیاد بیت ولایت توهین به صحابه و اهل سنت را در ولایت تی وی و ......

چند تلویزیون دیگر شروع کرده بودند و رهبران مذهبی اهل سنت با کمال آرامش و احترام برخورد می کردند.
کدامین شبکه تلویزیونی اهل سنت ایران از ترور و خشونت دفاع می کند؟! بهتر است با ذکر سند و مدرک بفرماید...
چرا که هر کلامی بدون سند و مدرک نه تنها غیر قابل قبول، بلکه در عصر مدرن جزو فرافکنی، شایعه و دروغ محسوب می شود.
ثالثاً: چرا جنابعالی بطور مکرر در نوشته هاتون و در مصاحبه های خود مثلا با بی بی سی چندی پیش سعی دارید، دخالت بیگانه را در امور ملیتها و مذاهب پیش بکشید، در حالیکه اندیشه دشمن وهمی از کشفیات همین رژیم آخوندی است. جنبش کُردستان و بلوچستان و مطالبات مشروع مذاهب و ادیان در ایران را هیچ کشوری حمایت نمی کند. تمام منابع بودجه این تلویزیونها مردمی فوق الذکر معلوم و بنده اگر حمایتی هم بشوند کامل مطلع هستم که اصلا ربطی به دول خلیج ندارند و استدیوهای متنوعی هم در مالزی، لندن و ترکیه دارند و دبی هم یکی از مکانهای است که در آن اجازه دایر کردن استدیو گرفته اند آن هم با مکافات زیاد.
صد البته تلویزیونهای فارسی زبان مورد حمایت سعودی یا هر دولت بیگانه ای کاملا معلوم هستند و اصلا هم هیچ برنامه مذهبی ندارند و بنظرم شیطنت های سیاسی، مذهبی و ملی مورد تعریف جنابعالی بی شک در برنامه آنها جای دارد.
از سوی دیگر خوشبختانه تا جائیکه بنده مطلع هستم، دیگر دوستان بلوچ با شما هم نظر نیستند و دقیقا ما هم در کُردستان چهره ای معروف به مانند جنابعالی را داریم که ایشان هم از باب ثابت کردن ایرانیت خود، حاضر شد به منتظری بگوید مرجع علیقدر جهان تشیع در حالیکه ایشان پیشتر چپ اندر چپ بود.!
ولی ایشان هم کاری می کند نزد ایرانستها ایرانی اش نمی خوانند و پیشوند کاک فلان را هرگز از او بر نمی دارند...
با احترام