Skip to main content

استاد معزز جناب عارف شیخ

استاد معزز جناب عارف شیخ
دكتر عبدالستار دوشوكي

استاد معزز جناب عارف شیخ احمدی گرامی

بنده همواره از نقد استقبال می کنم و مهم تر از آن با مباهات مفتخر, خوشحال و سپاسگزارم که استاد نیکنام و نام‌آوری همانند حضرتعالی بزرگواری و بنده نوازی کرده و مطلب حقیر را مورد تنقید چیره دستانه و حرفه ای خود قرار داده اند. از اینکه فرموده اید آشنایی چندانی با بنده و فعالیتهای من ندارید, قابل تعجب نیست؛ زیرا برخلاف آن استاد بزرگ بنده خیلی کمتر شناخته شده هستم. اما انعکاس بخش وسیعی از فعالیت های من از سال ١٣٥٦ تا به امروز در همین سایت ایران گلوبال (در صفحه نویسندگان) با مطلب و عکس و ویدئو و لینک به مراجع و ویدئوها و مستندات موجود است. می دانم که با مشغله فراوان حضرتعالی فرصت نداشتید تا قبل از نقد سری به آن صفحه بزنید. این کاملا قابل درک است. تازه ! برای نقد یک نفر اصلا لازم نیست او را یا فعالیت های او را بشناسید. این رسم

روزگار است.

استاد گرامی! در طی این سالها نه تنها رسانه های جمهوری اسلامی بنده را منتسب به وهابیت و عربستان و جهادی گری و خشونت و غیره متهم کرده و می کنند (این نمونه آخر است از ایرنا (خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی) از بیست روز پیش
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83069141

بلکه دیگران از جمله دوآتشه های ملی گرا نظیر حزب ملت ایران نیز همه کاسه کوزه ها را بر سر بنده می شکنند. نمونه آن بیانیه دو روز اخیر حزب ملت ایران در مورد بمبگزاری چابهار است که بنده (مرکز مطالعات بلوچستان) را ضد ایران (ضد میهن) و عامل عربستان معرفی کرده اند.
https://melliun.org/iran/189920

روزگار ء نه تنها عجیب و غریبی است بلکه پستی است که پول عربستان را دیگران می خورند و تازه؛ طلبکارانه و "روشنفکرانه" آروق فندوقی هم می زنند؛ اما فحش و تهمت ها را من!

بنده برخلاف آنهایی که اگر حقوق و جیره شان حتی یک روز قطع شود, دست از "فعالیت" و به اصطلاح خودشان "کار" بر می دارند؛ کاملا بر عکس در طی ٤٢ سال گذشته از جیب خودم پول ناچیزی, اما انرژی و وقت فراوانی صرف روشنگری و مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی و قماشان دروغگو نموده ام. در نتیجه بنده همواره مفتخرانه هزار فحش و تهمت ناروا از جانب هر دو سو (از نوع داعش یا داعشیعه ) را به "مزدوری" و پول ناپاک آن ترجیح داده و می دهم. امرار معاش من نه از "سیاست" و "خدمت به اربابان"؛ بلکه از عقبه حرفه ای تحصیلی و کار کاملا غیر سیاسی تامین می شود. که بر عکس تازه به دوران رسیده ها؛ برخی از درآمد خود را صرف فعالیت سیاسی هم می کنم.

اینکه نوشته اید: دقیقا ما هم در کُردستان چهره ای معروف به مانند جنابعالی را داریم که ایشان هم از باب ثابت کردن ایرانیت خود، حاضر شد به منتظری بگوید مرجع علیقدر جهان تشیع. در این مورد به شعر حافظ پناه می برم که می گوید:
سرّ خدا که عارف سالک به کس نگفت
در حیرتم که باده فروش از کجا شنید

البته می فرمائید "برخی از دوستان بلوچ به شما گفته اند که حدث می زنم چه کسانی باشند. در مورد آنها نیز حرجی نیست. زیرا آن زمان که بنده فعالیت های سیاسی خودم را شروع کرده بودم؛ در منطقه ما بجای "پوشک" هنوز از "قنداق چندبار مصرف" استفاده می کردند؛ مخصوصا در دهات ـ که آن هم نبود.

حال که حضرتعالی مرحمت فرموده و نمایندگی در پاسخگویی را با سعه صدر و فرهیختگی تقبل نموده اید؛ بنده در اینجا اعلام می کنم, اگر کسی ریگی در کفش ندارد, حاضرم با هر تلویزیونی یا در هر تلویزیونی در این مورد مناظره بکنم, تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد. در این مورد, برنامه ها از این هفته ( فردا شب با تلویزیون میهن) شروع می شود.

شاد کام و موفق باشید و خداوند متعال به حضرتعالی وقت بیشتری برای مطالعه و تحقیق بیش از نقد بدهد. آمین !