Skip to main content

دوستان گرامی... پس از آن که

دوستان گرامی... پس از آن که
lachin

دوستان گرامی... پس از آن که روشن شد دنیا با ( تنها ) 193 کشور به سوی کمونیزم از نوع « تبریزی ها» و به سمت تک میهنی حرکت میکند , اجازه بدهید به چند آمار به این (( دیکتاتور پرولتاریائی )) نظری بیاندازیم تا ببینیم طبقه کارگر و کشاورز و جامعه بی طبقاتی در چه نوع (( بهشتی )) زندگی خواهند کرد.
___________________
کمونیسم ۱۰۰ میلیون نفر را در قرن بیستم کشته است..
خوفناکی کمونیسم در بسیاری از کتاب‌‏ها نوشته شده است. دست کم ۱۰۰ میلیون نفر تحت رژیم‌‏های کمونیستی خود مختار جان داده‌‏اند. مائو زدونگ، ژوزف استالین، پل پات و کیم ایل سونگ از جمله قاتلان اصلی هستند. همین امروز؛ حزب کمونیست چین زندانیان عقیدتی، عمدتا تمرین‌‏کنندگان فالون گونگ را برای فروش اعضای بدنشان به قتل می‌‏رساند.


« الکساندر سولژنیتسین »، نویسنده روسی رمان معروف « مجمع‌‌‏الجزایر گولاگ » و برنده جایزه صلح نوبل، تعبیر خوبی داشت : « کمونیسم، برای ما در روسیه همچون یک سگ مرده است، در حالی که برای بسیاری از مردم در غرب، هنوز همانند یک شیر زنده است. »
سولژنیتسین، سال‌‌‏های زیادی را در گولاگ (اردوگاه های کار در شوروی) گذراند و از آن زمان زندگی خود را به منظور افزایش آگاهی از خشونت کمونیسم سپری کرده است. آمار دقیقی در دست نیست، اما تخمین زده شده است که میلیون‌‌‏ها نفر در گولاگ کشته شده‌‌‏اند.
زنان در اردوگاه‌‌‏های گولاگ نیز در امان نبودند؛ بسیاری مورد شکنجه و تجاوز قرار گرفتند.
مطلب دیگر : جنایت برداشت اعضای بدن در چین چگونه صورت می گیرد
این در مورد سیاست‌‌‏های احزاب لیبرال یا محافظه‌‌‏کار نیست. در سیستم‌‌‏های کمونیستی، آزادی بیان، مذهب و ابراز عقیده، جرم شناخته می‌‌‏شود.
حتی این سیستم‌‌‏ها، مردم به گولاگ های شوروی و اردوگاه‌‌‏های کار چینی انداخته شدند، یا همانند قتل‌‌‏گاه‌‌‏های کامبوج، خانواده‌‌‏ها پنهانی به مکانی از قبل تعیین شده برده می‌‌‏شدند و به آنها دستور می‌‌‏دادند که گور‌‌‏های خود را حفر کنند و به سادگی زنده زنده دفن می‌‌‏شدند. آنها به ضرب گلوله کشته نمی‌‌‏شدند، بلکه چاقو می‌‌‏خوردند، مسموم می‌‌‏شدند یا مورد ضرب و شتم قرار می‌‌‏گرفتند تا کشته شوند. گلوله‌‌‏ها، بر اساس سفارشات پل پات، هدرداده نمی‌‌‏شدند.
اینکه شماچپ‌‌‏گرا یا راست‌‌‏گرا هستید، تحت سیستم‌‌‏های کمونیستی، هر کسی دشمن انگاشته می‌‌‏شود. اگر از نسلی از زندانیان کره شمالی که برای چندین دهه به دلیل جنایات جزئی زندانی شده‌‌‏‌‌‏اند، بپرسید، به آنها عنوان « دشمن رهبر بزرگ » داده‌‌‏اند و تا به امروز هنوز در اردوگاه‌‌‏های کارگری رنج می‌‌‏برند.
مطلب دیگر : نوزده سال آزار و شکنجه فالون گونگ؛ جنایات رژیم کمونیست چین هنوز ادامه دارد
تمرین کنندگان فالون گونگ و فعالان حقوق بشر است که در حال حاضر توسط مقامات حزب کمونیست چین مورد شکنجه، گرسنگی و ضرب و شتم قرار گرفته‌‌‏اند.
اگر فکر می کنید آدولف هیتلر تعداد زیادی از مردم را در تاریخ بشر کشت، اشتباه می‌‌‏کنید. مائو و استالین فراتر از دیکتاتور نازی‌‌‏ها رفته و ده‌‌‏ها میلیون نفر را کشتند. تخمین زده می‌‌‏شود که مائو ۷۰ میلیون نفر، استالین ۴۰ میلیون؛ پل پات کامبوج – تنها در چهار سال در اواخر سال ۱۹۷۰ ، ۲ تا ۳ میلیون نفر از کشور ۸ میلیون نفری را کشتند. وقتی کمونیسم به شرق آفریقا رسید، به ویژه در اتیوپی طی حکومت دیکتاتور سنگدل منگیتسو ۱.۵ میلیون نفر کشته شدند.
این شوخی نیست.
تخمین زده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏شود که کمونیسم تاکنون حدود ۱۰۰ میلیون انسان را به قتل رسانده است؛ اما اما جنایات آن گردآوری نشده و ایدئولوژی آن هنوز هم ادامه دارد.
هم اکنون نسل کشی مخفیانه توسط حزب کمونیست چین صورت می‌‌‏گیرد.
خدایا... بعضی ها را به کوچه علی چپ هدایت نکن...