Skip to main content

مدتی است مطالب مشکوکی در

مدتی است مطالب مشکوکی در
Anonymous
عنوان مقاله:
دمکراسی ترمز بریده ایرانگلوبال

مدتی است مطالب مشکوکی در ایرانگلوبال انتشار می یابد. مطالب مشکوک٬ که هدف آنها حمله به اپوزیسیون و درحمایت غیر مستقم از رژیم آخوندی است هر روز بیشتر میشود و این واقعا جای تاسف است.
ظاهرا این پروژه جدید از دیدگاههای رویزونیستی اخیر آقای توکلی در رابطه با دمکراسی متعهد و پروگرسیو ناشی میشود.
دیری نخواهد گذشت مقالاتی از حسین شریعتمداری مدیر کیهان تهران و سایر شکنجه گران وتیر خلاص زنندگان رژیم اسلامی با آب و تاب به مثابه وقایع خوش و تفریحی در اوین و سایر زندانهای رژیم در سایت ایرانگلوبال جهت فیض بردن خوانندگان آن انتشار یابد.
البته که این در سایه دیدگاههای جدید آقای توکلی در رابطه با دمکراسی من درآوردی و ابداعی ایشان اتفاق عجیبی نخواهد بود. ایشان موقیعت کشور دانمارک را با ایران تحت حاکمیت رژیم فاشیستی-اسلامی یکی فرض کرده و معتقد است که نباید محدودیتی در ماهیت انتشاردهندان و مضمون مقالات

(و شاید مصاحبه ها) وجود داشته باشد و همه باید و می توانند آزادانه نظرات٬ دیدگاهها و خاطرات خود را در آن انتشار دهند.
(رجوع شود به مقاله مهران ادیبیان: تجزیه طلبان این بار با تابلوی شورای مدیریت گذار باز می گردند)
متاسفانه بخشی ازفعالان چپ سابق وقتی میخواهند دیدگاههای گذشته خود را در زمینه خاصی مثل دمکراسی نقد و اصلاح کنند دانسته و یا ندانسته سر از دیدگاههای کاملا راست در می آورند (و گاهی حتی خود را مبتکر آن نیز می پندارند).
ایرانگلوبال موقیعت فعلی خود را به عنوان یک سایت متعهد مدیون تمامی نویسندگان و فعالین متعهدی می باشد که طی سالیان آن را با کار خود تغذیه کرده اند. در صورت ادامه شیوه جدید کار٬ بخش بزرگی از نویسندگان و خوانندگان فعلی آنرا ترک خواهند کرد. امید است که کار به آنجا نکشد.