Skip to main content

توصیه میشود ،به دشمنان راسیست

توصیه میشود ،به دشمنان راسیست
Anonymous

توصیه میشود ،به دشمنان راسیست و شونیست خدا و خلق و ایرانزمین، بیش از این آموزش ندهید، و لقمه جویده را توی دهان اینها نگذارید، و اجازه دهید تا خودشان بجای صرف وقت و انرژی در راه های ارتجاعی و انسان ستیزی و بیگانه پرستی، دنبال منابع بروند و قدر دانش و هومانیسم و حرمت انسانی را یاد بگیرند و بدانند.
کتابچه "مانیفست کمونیست" مارکس شاید 30 صفحه بشود، به اینها بگویید این کتاب را بجای منابع فاشیستی مورد علاقه شان، 30 بار بخوانند تا بدانند بعضی تئوریهای مارکس مانند دیکتاتوری پرولتاریا در قرن 21 گلوبال، تغییر کرده و مارکس همیشه گفته خودتان را با دانش و شرایط روز "دانلود و بروز " کنید.
اینها نباید بیش از این وقت شان را صرف پول و شغل و تفریح و خاویار و شامپاین و آبگوشت بزباش و ماهی قزل آلا و فارس ستیزی و دشمنی با ایران نمایند، و به مطالعه آثار انسانی اجتماعی روشنگری مردم گرایانه بپردازند

و اینقدر وقت اپوزیسیون را در این سایت نگیرند. ما انقلابیون حرفه ای، مسئول بی دانشی و ناتوانی سیاسی اینها نیستیم و نمی توان تا پایان عمر اینها را در این سایت آموزش داد و اصلاح نمود و دستشان را گرفت و بقول شاعر، پا به پا برد، تا شیوه راه رفتن آموخت.
"ماکارنکو" میگفت به خلافکاران باید با شیوه شلاق و هویج آموزش پویا و دینامیک داد. اینها که در امریکا و غرب نشسته اند و از جنگ "ستارگان عمو سام" سخن میگویند و افتخار میکنند، نیاید وقت اپوزیسیون را برای آموزش الفبای برنامه سیاسی بیامورند. این نیرو را باید برای مردم درون ایران سرمایه کذاری نمود.
مواظب یاشد شما دچار پوپولیسم نشوید . به دشمنان خدا و خلق و ایران نباید رحم نمود. تکلیف اینها در درون ایران و در میدان سرخ انقلاب ورق زده میشود.