Skip to main content

میگم این آقای احمد هاشمی با

میگم این آقای احمد هاشمی با
محسن کردی

میگم این آقای احمد هاشمی با این نقطه نظرات و انتقادات دیگه چیزی برای فرشگرد باقی نگذاشتند. یعنی اعضای فرشگرد تا این حد از هویت خود بی اطلاع هستند؟ اگر نظرات آقای احمد هاشمی را معیار بگیریم که اعضای فرشگرد بهتر است بروند پیتزایی باز کنند!
مشکل در آقای هاشمی نیست، مشکل در فرهنگ ایرانی جماعت است که در مخالفت و انتقاد (چه برسد به دشمنی) حد و اندازه در نظر نمیگیرد. این که بگوید فرشگرد خواستار بازگرداندن تاج و تخت کیانی است معنای خودش را دارد. تاج و تخت کیانی را حتا محمدرضاشاه برای خود در نظر نمیگرفت این چه سخن است؟ کسی که تاج و تخت کیان دارد بر جان و مال و ناموس مردمش حکومت میکند که پس از اواخر ناصرالدین شاه نداشتیم. یا میگوید شوونیست و افراطی هستند! خب این هم غلو است! یعنی اعضای فرشگرد درکی از شوونیزم و مضار آن ندارند؟ اگر ندارند که آن پیتزا فروشی را حتما باید افتتاح کنند. واقعیت این است که

انتقادات آقای هاشمی همه بیش از حد و غلو شده بود. بهترین معیار سنجش اعتبار سیاسی یک فرد مردم هستند. اگر مردم به کسی رای بدهند مشخص است که سخنانش را مناسب حال و روزگار ایران می بینند. حال آقای هاشمی خود قضاوت کنند پس از این مباحثه چنانچه برای مجلس شورای ملی ایران بخواهند رای گیری کنند آیا شانسی برای راه یافتن به مجلس خواهند داشت؟