Skip to main content

بدبختی ما رو باش! ببین کیا

بدبختی ما رو باش! ببین کیا
آشچی
عنوان مقاله:
درخواست از آمریکابرای حملە نظامی و پرواز ممنوع بر فراز ایران

بدبختی ما رو باش! ببین کیا برای ما اوپوزوسیون شدن! حاج آقا پورکریم افاضات فرمودن:
"همسایگان دیکتاتور رژیم ایران یکی بعد از دیگری توسط امریکا و همپیمانانش بە این امید کە منطقە خاورمیانە بار دیگر روی ارامش و دمکراسی را بە خود ببیند، ساقط شدند" جدی؟ یعنی حمله به عراق و افغانستان و لیبی دلیل دیگه نداشت یه وقت؟ تنها دلیلش این بود که مثلا جرج بوش و دیک چنی عاشق چشم و ابروی مردم افغانستان و عراق بودن و میخواستن اونها در آرامش زندگی بکنن؟ بعد هم عجب آرامشی آوردن این حضرات برای منطقه!

"ایران برافروزنده ی شعلەهای آتش جنگ افغانستان، عراق ، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن می باشد" خخخخخ...تحلیلگر ما رو باش! خود جان بولتون و نتانیاهو هم تا به حال این قدر بی حساب و کتاب ایران رو در هر زمینه متهم نکرده بودن. اون قدر حرف خام و ناپخته است که اصلا نیاز به تفسیر نداره. فکر کنم حاج آقا بهتره که به همون مناسک معنوی حج و سنگ انداختن به شیطان بپردازن و کاری با سیاست نداشته باشن. حاج آقا می فرمایند که سیاست منفعت طلبیست. به به! خوب، پس فلسفه اون پشتک واروها و مکه رفتنها معلوم شد. البته واسه جنابعالی و ترامپ و اردوغان و آخوندها میتونه این جوری باشه. یا برای دوستان پ.ک.ک چی شما که حاضرن با هر کسی که دو تا کلاشینکوف بیشتر در اختیارشون بذاره همکاری بکنن ولی برای نیروهای دموکرات واقعی قطعا این طور نیست. اگر هم منفعت طلبی باشه، اون منفعتی که نیروی دموکرات در نظر میگیره منفعت جامعه است نه اقبال خودش و آرزوی پست و مقام و نوکری اجنبی. بعد هم شما این قدر لازم نیست دست و پا بزنی. اگه آمریکا بخواد به ایران حمله بکنه، که این کار روبدون دعوت شما هم انجام میده؛ لنگ دعوت شما که نیست حاج آقا! رادیو فردا یک تحلیل از آقای تقی زاده گذاشته که مطالعه اش رو به شما توصیه میکنم. در مورد اینکه چرا آمریکا قادر به شروع جنگ با ایران نیست. حاج آقا پورکریم ادامه میدهند:
"ایجاد یک منطقه‌ پرواز ممنوع در محدوده‌ جغرافیایی کوردستان باشور اشغال شده‌ توسط عراق که‌ به‌ مدار ٣۶ درجه‌ معروف بود ، منجر به‌ خودمختاری و تاسیس حکومت اقلیم کوردستان شد که‌ هم اکنون به‌ نمونه‌ای از دمکراسی در خاورمیانه‌ تبدیل شده‌ است" تو رو خدا جوک نگو حاجی! حکومت دموکراسی از نوع بارزانی رو هم دیدیم. دموکراسی اقلیم، آن چنان قدرتمنده که بجای یک نفر، دو نفر در اون حق حرف زدن دارن. یعنی یکی خانواده محترم بارزانی و اون یکی خانواده محترم طالبانی! بقیه مردم هم نخودی تشریف دارن. آقای محترم! شما در شهر کوران نیستید. همه میدونن که فساد و رانت و کثافت از در و دیوار اون به اصطلاح الگوی دموکراسی میباره.
در پایان جناب پورکریم، هرکه نامخت ازگذشت روزگار. نیز ناموزد ز هیچ آموزگار! سرنوشت ی.پ.گ در سوریه که امروز آویزون رژیم اسد شده، باید برای شما درس عبرتی میشد که درس عبرتی نشد و در آینده هم نخواهد شد. وای به حال ملتی که امثال شما پرچمدار مبارزاتش هستید. چنین ملتی بجز بازیچه و آلت دست این و آن شدن، سرنوشتی نخواهد داشت. سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی فقط باید توسط مردم ایران و با مبارزات دموکراتیک یا مسلحانه اش انجام بشه نه با طرحهای استعماری و چلبی سازی و دعوت به مداخله خارجی توسط عناصری که از امروز برای خوش خدمتی و خودشیرینی اجنبی کمر بستن.