Skip to main content

وقتی بعد از چهل سال استبداد

وقتی بعد از چهل سال استبداد
سعیدرضا
عنوان مقاله:
درخواست از آمریکابرای حملە نظامی و پرواز ممنوع بر فراز ایران

وقتی بعد از چهل سال استبداد مذهبی حاکم بر کشورمان، نیروهای آزادیخواه، برابری طلب و دمکرات ایرانی هنوز به تعاملی حداقلی در مبارزه ای مشترک با دشمنی مشترک نرسیده اند و هر یک ساز خود را کوک میکند، طبیعی است که در عرصه سیاست بازی !!! چنان اب سر بالا برود و بوی کباب چنان برخی فعالین سیاسی !!! را مست کند که به ابو عطا خواندن روی بیاورند.
درخواست جهت واردات ازادی و دمکراسی از طریق تجاوز نظامی و موشک و بمب و تخریب کشور، فقط و فقط نشان از عقب افتادگی سیاسی و سرسپردگی مطلق درخواست کننده و اعوان و انصارش دارد.
اینطور که مشاهده میشود، مبارزات پر شور و درخشان کارگران، کشاورزان، معلمان، دانشجویان و تمامی زحمتکشان و تهی دستان ایرانی در ماه های اخیر، فقط رژیم سرمایه داری ولایت مطلقه فقیه را به لرزه نینداخته، بلکه شرکاء خارجی و جیره خواران داخلی آنها را نیز به تکاپو انداخته است.

سرنگونی رژیم قرون وسطایی حاکم بر کشورمان فقط و فقط بایستی به دست توانای توده های رنج کشیده مردم ایران صورت پذیرد و هر نوع تبلیغ و شعار جهت دخالت نظامی بیگانه، انحرافی بارز از اهداف و منافع آزادیخواهانه و برابری طلبانه زحمتکشان و تهی دستان بوده و نابودی اقتصادی و سیاسی کشور را در پی خواهد داشت. بایستی کاملا هوشیار بود و همزمان با فشرده کردن صفوف مبارزاتی زحمتکشان، توطئه های استعمارگران و عوامل داخلی انها را افشا نمود.

باید یکی شویم اینان هراسشان ز یگانگی ماست