Skip to main content

اقای کیانوش توکلی با سلام،

اقای کیانوش توکلی با سلام،
سعیدرضا
عنوان مقاله:
درخواست از آمریکابرای حملە نظامی و پرواز ممنوع بر فراز ایران

اقای کیانوش توکلی با سلام،
حقوق اتنیکی، حقوق اقلیت های مذهبی، حقوق کارگران و کشاورزان، حقوق کارمندان، حقوق زنان و کودکان و تمامی اقشار تحت ظلم این حکومت ضدبشری، برای تمامی نیرو های آزادیخواه و برابری طلب جزو لاینفک باور ها و خواست های مبارزاتی انها بوده و در فردای ایران همه موظف به رعایت آن هستیم. حکومت سرمایه داری موجود و اصلاح طلبانشان و همچنین سلطنت طلبان و شوونیست های ایرانی به مقتضای طبیعتشان با این یا ان حق مسلم همخوانی ندارند.
چندی قبل ۱۰ تشکیلات و حزب اقدام به امضاء تفاهم نامه ای نمودند که در شرایط مبارزاتی ملت ایران، اقدامی شایسته است. در همان موقع هم در جواب سوالاتی در رابطه با نظرات افراطی و تجزیه طلبانه افرادی مانند آقای پور کریم، گفته میشد که تجزیه طلبی یک نظر سیاسی است و حق دارد در چهارچوب سیاسی فعالیت و تبلیغ کند.

به نظر من، حال که این فرد علنا و چنین گستاخانه از آمریکا درخواست حمله نظامی، موشک باران ایران و تجزیه آن را نموده است و در عمل به تیز کردن تیغ سرکوب رژیم در مسئله اتنیک ها کمک کرده و جاده را برای جنایات اینده رژیم هموار مینماید، بر تمامی آن ۱۰ تشکیلات و حزب، لازم و ضروری است که فورا با ترد ایشان و همپالگی هایشان، حساب خود را از عناصر مشکوک و وابسته جدا کرده و به افشاء انان بپردازند. دیگر فعالین و کنشگران سیاسی نیز بایستی با پیوستن به این کمپین، تلاش نمایند تا سم حاصل از این درخواست سخیفانه و حتی خائنانه، در سپهر مبارزاتی توده های مردم ایران خنثی گردد.