Skip to main content

سرحدات اطلاعات و داشته های

سرحدات اطلاعات و داشته های
دیرنج مین ائللی

سرحدات اطلاعات و داشته های آقای تبریزی با مرزهای زبان پارسی یکیست. هر آنچه در زبان فارسی مطلبی در بابش نیست از جانب ایشان وجود جارجی ندارد. دوستانی که با او رفت و آمد دارند به ایشان کمک کنند تا استفاده از اینترنت و جمع اوری فاکتهای انکار ناپذیر را بیاد بگیرد. در باب آخرین کامنتشان تنها دو مورد زیر کافیست که آنکی بودن تحلیلشان را اثبات کند.
1- هانس انوکسون Hans Enokson رهبر دولت خود مختار گرینلند در سال 2008 گفت که امیدوار است کشورش در سال 2021 مستقل شود. در سال 2008 زبان ماد ری گرینلندیک ( زبان عمه و دائی و.... !!!!) بجای زبان دانمارکی زبان رسمی اعلام شد. ازکالیفرنیا تا منجوری و ترکستان شرقی جنبشهای استقلالطلبانه قدرتمندی موجود است که پتانسیل پیروزی در مقطعی از تاریخ آینده را دارا هستند.2 - آمار رفاه اقتصادی, آرامش روانی, شاخصهای دموکراتیک و قلت اختلاف طبقاتی در کشورهای با جمعیت

زیر 20 ملیون اروپائی نشان می دهد که از دیگر کشورها بمراتب مقبولتر هستند.
یک دلیل عمده , عدم انباشت سرمایه های عظیم در بانکها و تراستهاست که بعضآ به تنهائی از دولت برگزیده مردم قرتمندتر بوده و با استفاده از قدرت مالی خود اقتصاد کشور را به سمت و سوی سود خود می چرخانند و سیاستمداران حاکم را مجبور به اطاعت از خط و مشی خود می کنند.
آقای تبریزی بجای زحمت بیهوده سره نویسی, اگر زبان انگلیسی را فرا بگیرند قادر خواهند بود فاکتهای دست اول را در اینترنت مشاهده کرده و افکارشان را به روز کنند.