Skip to main content

جناب توکلی

جناب توکلی
Anonymous

جناب توکلی.
چرا اجازه میدهی این 4-3 تجزیه طلب مغول تبار آذری ،مدام با بهانه های مختلف به ایرانی توهین کنند؟
ببین چگونه این لاچین مغولزاده روی نوشته توهین آمیز خود چانه میزند. این چه کینه موروثی است که امثال لاچین و تورک اوعلی و لوایی و آتکین در این سایت فارسی زبان ایرانی به این عمل زشت و کثیف نیاز دارند؟
لاچین برای فرار از سانسور و بهانه بنی اسرائیلی، توهینات خود را از جاهای دیگر گردآوری نموده و در اینجا بکار میبرد و همیشه میگوید در فلان سایت این کلمه بکار برده شده و دهها بار نوشت بقول آ.الیار، فارسها گیج و فلان هستند. یعنی از نام آ.الیار سوء استفاده میکرد تا نیاز به "دز و سی سی" روزانه خود را ارضاء کند.
آیا توهین در فرهنگ و ژن این بیگانگان و ایران ستیزان ژنتیک و موروثی است یا چون حرفی برای گفتن ندارند، میخواهند با توهین جلب نظر نموده و محاطبان خود را تحریک به واکنش نمایند؟
لوایی از

تف انداختن به ایرانی میگوید. تورک اوغلی با بی ریشه نامیدن دیگران مدام کمنت های شخصی علیه تبریزی و اقبالی و موحدی و..... میگذارد. آن ... ، اسامی ایرانی را بشکل مغولی "عاریا و عیران و ف-ا-ص " مینوشت. ببینید این شخص چقدر باید بیمار باشد که بحای بحث سیاسی اجتماعی فرهنگی، به دشنام گویی میپردازد. یا آن" بلندگو و مزدور ترکیه " که ایران را شاهنامه خوان و فارسستان و مردم ایرانشهری، در این صفحه مدام مینویسد.
اگر چند "حاشیه نشین روستایی تهرانی مهمان شهرنو " در زمان سابق، از صفت" ترک خر" استفاده میکردند، حالا این "لاچین "؛ دانشمند قلابی، میگوید چرا او مانند آن "مشتری دهاتی شهرنویی چهل سال پیش" نباید فارس را گیج و دیوانه و خل و خر و فلان ، و ایرانی را منحوس و فاشیست و نازی ، بنامد !
آیا مردم آذریایجان با اینگونه افراد لمپن پرخاشگر، به هویت زبانی فرهنگی خود میرسند؟ یا اینکه مشت و لگد ایرانیان، یکروز به گیجگاه و نشیمنگاه این گونه بی وطنان فراری، اصابت خواهد نمود تا آنان را دوباره به فرنگ و یانکی آباد شوت کنند ؟
جناب توکلی! چرا اجازه میدهی از 10 مهمان این سایت، این 4 نفر با ابزار پرخاش و توهین و دشنام، این رسانه جهانی گلوبال را اینگوه بدنام کنند ؟ !
نگاهی به نوشته های لاچین، لوایی، سازاخ، ترک اوغلی، یلینیک سابق و قارادقلیق آق قویونلو، فعلی در آرشیو این سایت بیندازید تا ببینید چکونه اینها با بکار بردن ابتذال و رذالت و جهالت ، حاشیه سازی میکنند.
جند ایرانی در ماه ،از کلمه "آریا " استفاده میکند که این نوادگان چنگیز ؛ بجای برخورد با آخوند حاکم، مدام در فکر آریا بودن وشاهنامه و استوانه و ریش آریایی زردشت، و نام خلیج فارس هستند ؟ !
این گروه چنان از جامعه و فرهنگ مردم درون ایران بی خبرند که با ... گوبلزی خود، موضوعات حاشیه ای را فقط در این سایت طرح میکنند تا "آخوندهای ترک صفوی" ،دهها سال دیگر به جنایت ادامه دهند.