Skip to main content

جنگ ادیان را میتوان جنگ برای

جنگ ادیان را میتوان جنگ برای
Anonymous
عنوان مقاله:
پرویز

جنگ ادیان را میتوان جنگ برای نابودی بشریت دانست واز جمله دولت یهود برای بقای خود دست به هر رزالتی مانند دولت اسلامی میزند .
مردم ایران اساسن با مردم یهود هیچ دشمنی ندارند واگر روزی نظام اسلامی به باد فنا رود روزانه صدها ایرانی از اسراییل دیدن خواهند کرد .
ولی باید بدانیم پایان نظام اسلامی پایان دشمنی دولت یهود با ایران نیست بلکه سیاست دولت یهود بر تجزیه ایران قرار دارد و خفه کردن صدای هر نوع اعتراض به دولت یهود .دولت یهود با واگذاری اخبار اتمی در اختیار سازمان مجاهدین از این سازمان به عنوان اهرم ویا کاپوت علیه مردم ایران استفاده کرد .اکنون دولت یهود با تشویق و حمایت از جریانات تجزیه طلب در ایران مانند کردان وترک زبانها به سیاست تفرقه اندازی خود ادامه میدهد .حملات جریان پان ترک به تاریخ ایران و زبان پارسی را باید در این راستا دید .

یکی از این سیاستهای ضد ایرانی را میتوان در قانون اساسی پیشنهادی ترکان تجزیه طلب دید .مانند عوض کردن تاریخ از شمسی به میلادی و یکشنبه بجای ادینه که جشن های ایرانی مانند نوروز برای همیشه از بین خواهد رفت .این قانون اساسی ترکان صد در صد با سیاست دولت یهود برای تجزیه ایران همخوانی دارد .