Skip to main content

آقای و یا خانم ترک و توهین

آقای و یا خانم ترک و توهین
lachin

آقای و یا خانم ترک و توهین..
به اهوزامزدا قسم من ( آدمی زاده ام ), مغول زاده نیستم. هرچند که آدمی بودن من و اجدادم در این فرهنگ آریا پرستی به زیر سوال برده میشود ولی اگر برای دیگران درس اخلاق یاد میدهید لطفآ ( عفت قلم ) خود را هم ملاحظه بکنید. من با هیچ شخصی نه دشمنی دارکم و نه کینه ورزی. من با مکتب آریا پرستی و پان فارسیسم مسئله دارم نه با فارسها. من هیچ وقت به فارس ها مستقیمآ ( گیج و سر در گم ) نگفته ام بلکه از همان عبارت ائلیار عزیز استفاده کرده و از ( پان فارسیسم گیج و سر در گم ) استفاده کردم. مشکلی که بعضی از شما ها دارید این است که در طول تاریخ قرن اخیر, موقعی که ترک ها را تحقیر میکردید, هیچ عکس العملی از طرف ترک ها نشان داده نمی شد و بعضی ها و جوکر ها لوس ببار آمدند و هنوز هم که هنوز است کاست های جوک های سید کریم, طرفداران زیادی دارد. ولی الان که در مقابل این همه تحقیر

که به یک دمل چرکین تبدیل گشته است که نتیجتآ با عکس العمل های شدید از طرف ترک ها روبرو میشوید , ( ناراحت و عصبانی ) شده و دست به دامن مدیر سایت می شوید که صدای ما را خفه بکنند.
(( رفتـــــــم مــــرا ببــــخش مــــــگـــو وفـــــــا نـــداشت...... جــــزء راه بــــازگشـــــت , راهــــــی بـــرایـــم نمـــانـــده بـــود )).