Skip to main content

جناب تبریزی

جناب تبریزی
Anonymous

جناب تبریزی

جالب است که افکار الترا ناسیونالیستی و پان ایرانیستی ات را در این نوشته ات در مورد کو ردها کاملا آشکار کردی. عزیز این کو ردها نیستنند که دیوار کشی کرده اند این پان ایرانیستها هستند که نزدیک به یک قرن با همکاری دیگر کشورهای منطقه کوردستان را چهار شقه کرده اند. حتا اخیرا با رضایت کامل پان ایرانیسم دولتی مرز ایران و ترکیه دیوار کشی شده.
امروز در ایران یک کورد برای دیدار خانوا ده اش مجبور به گرفتن ویزای عراق و ترکیه است. امروز یک بچه کورد در ایران از تحصیل به زبان مادریش محروم است. بسیاری از این بچه ها در سنین کم مدرسه را ول میکنند و از روی ناچاری به شغل های چون کولبری رو می آورند و گاهی در مرزها به ضرب گلوله پاسداران کشته میشوند. امروز در ایران کورد یک شهروند درجه سه است که از رسیدن به بسیاری از شغل های دولتی محروم است. امروز رود خانه ها و دریاچه ها

در کوردستان ایران در حال خوشکیدن هستند. اینها نمونه های از یک قرن حکومت پان ایرانیسم بر کو ردستان است. اینها نمونه های از دیوار هاییست که کشیده شده.


جناب تبریزی, انترناسیونالیسم شما بر پایه استعمار و استثمار و جنوسیاد ملت کورد با محوریت پان ایرانیسم و تمامیت ارضی ایران است و بس و ملت کورد ان را نمیخواهد.