Skip to main content

ویدئوی تازه جناب توکلی در

ویدئوی تازه جناب توکلی در
Anonymous
عنوان مقاله:
"اسرار پنهان عمومی اسلام "

ویدئوی تازه جناب توکلی در باره "مناظره" ایشان با دختر گرامیشان راجع به کتاب ژاله توکلی:"اسرار پنهان عمومی اسلام " میباشد. کتاب به زبان دانمارکی ست و سرکار ژاله خانم با فارسی خوبشان ظاهرا آنرا به فارسی زبانها معرفی مینمایند. این "مناظره" بیشتر از آنکه در باره کتاب باشد مربوط به چرخش سیاسی ایشان از یک "چپ" به "راست افراطی" ست که ظاهرا ایشان از مریدان دونالد ترامپ شده و اگر می توانستند قطعا به ترامپ رای میدادند. و دونالد ترامپ کسی ست که کشورش سال ها خاورمیانه اسلامی را شخم زده و جناب ایشان افراد هفت کشور مسلمان را به امریکا ممنوع الورود نموده اند. سرکار ژاله خانم معتقدند که ترامپ میخواهد از خاور میانه خارج شده و آنها را به حال خود بگذارد. ظاهرا به علت بعد مسافت, اخبار امریکا دیر به دانمارک میرسد و گرنه می دانستند که منظور ایشان مسلح کردن پیاده نظام خود از

افراد محلی ست و با نگه داشتن پایگاه های نظامی و فروش صد ها میلیارد دلار اسلحه به "عرب" و غیره , قصد خروج از ناحیه را ندارد. ضمنا توصیه من به ژاله خانم اینست که کتاب را به انگلیسی ترجمه کنند که در بین "ترامپیان" فروش بسیار خوبی خواهد داشت و احتیاج به تقاضای کمک مالی از اسرائیل نیست (به قصد مزاح).

سرکار ژاله خانم, سیاست آمریکا جنگ افروزی و فروش اسلحه و دست اندازی به منابع طبیعی ست چه بوش ها باشند یا کلینتون ها و چه اوباما و ریگان و ترامپ. محض اطلاع عرض شد.