Skip to main content

آقایان محققی و توکلی با سلام

آقایان محققی و توکلی با سلام
سعیدرضا

آقایان محققی و توکلی با سلام
آقای محققی می فرمائید بواسطه امید جوانان به شعار های انتخاباتی روحانی به ایشان رای دادند و حال که خلاف آن ثابت شده است از حمایت از ایشان بریده اید و خواستار نابودی حکومت نکبت جمهوری اسلامی شده اند. دوست گرامی مگر تاریخ جهل و جنایت جمهوری اسلامی با روحانی شروع شده است که شما چنین نتیجه گیری می فرمایید. ایا شما نمی دانید که ایشان فقط یک تدارکچی هستند و قدرت جای دیگریست.
شما به درستی می فرمائید که برای کنار زدن حکومت نیاز به یک ائتلاف بزرگ میباشد و ادعا دارید که بر مبنای واقعیات موجود در جامعه، معتقد به نزدیکی نیروی چپ به رضا پهلوی هستید. آیا تمام واقعیات موجود در جنبش ضد دیکتاتوری و ضد استبدادی ایران را در نظر دارید، یا باز هم بر اساس شعار های رضا پهلوی به چنین حکمی رسیده اید. دوست گرامی آیا ما و شما وظیفه نداریم مردم را از چاهی که برایشان میکنند، آگاه کنیم.

شما طوری از ارجحیت آزادی بر عدالتخواهی صحبت میکنید، انگار که سلطنت طلبان و شاه الهی ها منادیان آزادی هستند و این چپهای ایرانی هستند که در رویا بوده و با انان فقط مشکل عدالتخواهی دارند.
شما می فرمائید هیچ خون تازه ای در رگهای چپ ایرانی در جریان نیست و به همین دلیل چپ را به ائتلاف با سلطنت طلبان دعوت میکنید. آیا اسماعیل بخشی ها، سپیده قلیان ها و هزاران نیروی مبارز ضد استبدادی و عدالتخواه که امروزه ستون پایه های استبداد را در میدان عمل و در داخل کشور به لرزه در آورده اند، برایتان قابل مشاهده نیستند. دوست گرامی ما بیشمارانیم، منتهی خود بینی و سکتاریسم ما را به تشتتی باور نکردنی دچار کرده است. باید قبل از هر چیز بر این تشتت در جبهه چپ فائق شویم. چپی که بین خودش به توافق نمی رسد چگونه میتواند با راست به توافق برسد.
شما می فرمایید که قاضی همه نیستید، ولی دوست عزیز شما بعنوان یک روشنفکر و پیشتاز موظف به ارائه شناخت صحیح و دقیق از ماهیت جریانهای مدعی به توده های مردم و جوانان کشور هستید.
در انتها بین نظریات من و ما که جبهه ای فراگیر و ملی را تبلیغ میکنیم، با شما که منادی یک ائتلاف بزرگ هستید نزدیکی های زیادی وجود دارد.
به نظر من قبل از اینکه چپ سوسیالیستی، چپ غیر سوسیالیستی، نیروهای اتنیکی باور مند به تمامیت کشور و سایر آزادیخواهان و برابری طلبان به ائتلافی واقعی و مستحکم دست نیافته باشند، حرکت به سمت گفتگو و ائتلاف با سلطنت طلبان و شاه الهی های که اصولا چپ را به رسمیت نمیشناسند، فقط وقت کشی و هرز دادن نیرو است.

باید یکی شویم، اینان هراسشان ز یگانگی ماست