Skip to main content

عجب صبری خدا دارد ! اگر من

عجب صبری خدا دارد ! اگر من
Anonymous
عنوان مقاله:
عجب صبری خدا دارد!

عجب صبری خدا دارد ! اگر من جای او بودم , همان یک لحظه ی اول ، که اول ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان ، جهان را با همه زیبایی و زشتی ، به روی یکدگر ، ویرانه می کردم .
........
........
بعد از ۱۴ - ۱۳ سال تکرار مکرر در مکرر همان فحاشی های فارس به ترک و ترک به فارس و غیره, در کامنت های ایران گلوبال, بدون آنکه یکی دیگری را مجاب کرده باشد, آدم تعجب میکند که خداوند سایت یعنی ویراستار ( کسی که ویرایش می‌کند, یعنی زیاد یا کم کردن و تصحیح و تنقیح مطلب ) - اگر چنین کسی وجود داشته باشد - چگونه و به چه منظوری ادامه این جریان را تحمل میکند؟ اگر منظور از این "حق آزادی بیان", نشاندن درخت دوستی باشد که کام دلی به بار آرد حرفی ست ؛ که تا کنون بر عکس بوده است. شاید هم خداوندگار میخواهند به ما و همه عالم بفهمانند که ما واقعا "اینیم", تا زمانی که ۵۷ دیگری را به ثمر رساندیم, دیگران را متهم

ننمائیم. نمیدانم. بهر حال هر چه هست: عجب صبری خدا دارد ! چرا جای او باشم؟! همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و ، تاب تماشای تمام زشتکاری های این مخلوق را دارد, وگرنه من به جای او چو بودم ، یک نفس کی عادلانه سازشی ، با جاهل و فرزانه می کردم .
عجب صبری خدا دارد ! عجب صبری خدا دارد ! همین.

شعر از: معینی کرمانشاهی