Skip to main content

مصاحبه "آریو شبانی" با

مصاحبه "آریو شبانی" با
Anonymous

مصاحبه "آریو شبانی" با "توکلی" نشان میدهد که غالب افراد نسل جوان، نه تنها بیش از سواد سیاسی خود حرافی و سخن پراکنی میکنند بلکه دروغ میگویند و آمار غلط میدهند.مخصوصا پیروان سامانه پادشاهی.
تعریف وی از دولت چپ و راست نشان میدهد ،کسیکه در باره موضوعی اگر اطلاع ندارد نباید با ...و پرادعایی حرفهای بی ربط یزند تا تظاهر به داشتن سواد کند.
تهمت وی در باره اخلاق چپ واقعا بی شرمانه است و فقط حاکی از باقیمانده مغزشویی های بلندگوهای آحوندیسم یا از شننیدهها و نقل قولهای زمان شاه و دوران جنگ سرد است.
کسیگه جمهوری اسلامی و فاشیسم آلمان و کمونیسم را یکی بداند، معلوم است چقدر بیسواد و پر مدعاست.
رفتار توکلی مانند مورد مصاخبه با امید دانا و یا با فخرآور، همان اشکالات را دارد و اجازه میدهد طرف مصاحبه، تعاریف غلط و آمار دروغ و تهمت و افترا به مخالفان سیاسی خود بزند و در بحث دخالت نکند

و یا از فرد دروغگو ،توضیح بیشتر نخواهد.
داستان شبیه آن آخوندیست که میگفت کمونیست - "کمو-نیست " ، یعنی خدا نیست.
یا مانند آن مارگیری بود گه رفت به طرف تخته سیاه یک مدرسه عشایری، و تصویر ما را کشید و گفت این مار است و نه نوشتن کلمه مار که معلم در آن لحظه می آموخت.
یکی از بدبختی های اپوزیسیون اینست که افراد باسواد که در چند رشته تخصص دارند در رسان ها شرکت نمیکنند و امثال مصاخبه گری؛ مانند توکلی و بی بی سی، باید سراغ افراد متظاهر، همه سر حریف، شارلاتان و مغرض بروند و مزخزفات و دروغ به خورد توده کم سواد بدهند.