Skip to main content

Kamalli عزیز

Kamalli عزیز
lachin

Kamalli عزیز...
حمله به تورکان از روز سوم اسفند 1299, یعنی از همانروزی که دولت غیر قانونی پهلویان که بوسیله « کودتا » حکومت را بدست گرفتند شروع شده و ادامه دارد. امید ملت ترک ممالک محروسه ایران , شما جوانان آگاه است. متاسفانه نسل ما , همان اشتباهی که زنده یاد « ستّارخان » کرد, ما هم کردیم . یعنی به عوض اینکه به فکر خود و خانواده خود باشیم به ایران و ایران پرستی ( مفت سینه ) زدیم و به هیچ جائی نرسیدیم و هنوز هم در این فرهنگ مالیخولیائی رستاخیزی « آدم » هم به حساب نمی آییم. زنده یاد ستار خان را با هزاران حیله و تزویر به « طهران » کشیدند و ترورش کردند.تمام دست آوردهای انقلاب مشروطه بوسیله شخصی بنام « پدر تاجدار ملقب به رضا شاه » از هم بر چیده شد تا به حدی که اسم مجلس شورای ملی که بوسیله خون جوانان وطن بر پا شده بود , ( طـــویـــلـــه ) نامید. البته طویله نامیدن مجلس شورای ملی بوسیله

این پدر تاجدار, درست برمیگردد به رابطه مستقیمی که این شخص در جوانی مشغول بکار « مهتری» به وسیله انگلیسی ها داشت, بود. بایستی اضافه شود که هیچ عیبی و یا ایرادی در شغل ( مهتری ) نیست و نبایستی هم باشد. ولی رابطه طرز فکر و اندیشدن ایشان را می توان بین این دو موضوع را به آسانی فهمید.
همانطور که اشاره شد, امید ما , شما جوانان آگاه و پر شور مثل عباس لسانی ها هست. حرکت ملی آزربایجان که از طرف چپ های رنگارنگ , شونیسم فارس , ناسیونالیست های آریائی , اسلامیست های وطن فروش ..... حمله میشود , تنها با آگاهی شما عزیزان است که دفع میگردد. چون این شما هستید که بقول شهـــــریار..
(( بــــاشـــدا سینمـــــاز ســــو پــَـروز, الـــــــده کـــوتَلمَـــز قلیجیـــز وار....سپر نشگنده در سر, شمشیر برّنده در دست دارید)).
بهترین ها را برای شما عزیزان آرزومندم.