Skip to main content

امیر فطانت ، که به یک سئوال

امیر فطانت ، که به یک سئوال
Anonymous

امیر فطانت ، که به یک سئوال ساده مصاحبه کننده پاسخ نمی دهد، چطور میخواهد پاسخ به تاریخ و همکاریش با ساواک و ثابتی را بدهد ؟ !
من دهها فیلم مصاحبه او را تاکنون در اینترنت دیده ام، او هیچکاه پاسخ مشخص به سئوال مشخص نمیدهد و همیشه سئوال را مزخرف معرفی میکند ،یا میگوید برو کتاب مرا بخر و بخوان ، و یا میگوید باید اوضاع جهان و عرفان و سماوات و فرهنگ غلط و اشتباه و خیانت چپها را دنبال کن ! و یا قربانیان خیانتش را مقصز معرفی میکند.
من فکر میکنم ایشان یا از زمان دبیرستان مامور ساواک بوده و بدلیل روح ماجراجویی و خودنمایی و تظاهر حتی حاضر شده به زندان برود تا مبارزان به او اطمینان کنند.
اشتباه بزرگ "کرامت دانشیان" این بود که متوجه نشد که فطانت از نظر روانی تعادل روحی ندارند و از وی میخواهند که اسلجه برایشان تهیه کند؛ البته اگر این ادعا و حرف امیر فطانت و" ثابتی" نیز دروغ نباشد.
ضعف کار توکلی در

این مصاحبه اینست که موضوع و عنوان مصاحبه را دنبال نمیکند و اجازه میدهد امیر فطانت مثل سایر مصاحبه هایش، به حاشیه برود و دیگران را مقصر بداند و خیانت خود و جنایت اعمالش را ضرورت زمان و مکان و شرایط جهانی و فرهنگ حاکم و اشتباه روشنفکران و مبارزان ،معرفی نماید.
وی بجای اعتراف به جنایت حکومت پهلوی و اعمال پرویز ثابتی و فرصت طلبی خودش، مبارزان دیگر مانند گلسرخی و دانشیان و.... را بدنام میکند.
...