Skip to main content

انسان به دوستانش، درس سیاست و

انسان به دوستانش، درس سیاست و
Anonymous

انسان به دوستانش، درس سیاست و برادری میدهد و نه به دشمنانش.
ما در این سایت به اندازه کافی بشما نوادگان توران و چنگیز ،آموزش دمکراسی و سوسیالیسم و تاریخ و فرهنگ و نقد و ادب و انساندوستی و ایرانشناشسی و باستانشناسی و اسطوره شناسی و استوانه شناسی و شاهنامه شناسی دادیم.
ولی امثال شما پان ترک تجزیه طلب، غیر از تنفر راسیتی علیه فارس و ایرانی و ارمنی و کرد ، و جعل و تحریف زبان و فرهنگ و تاریخ و تمدن چند هزارساله ایرانی ، تاکنون فقط توطئه علیه مبارزات اپوزیسیون ضد آخوندی نموده ، و خودرا یک امریکایی سرخپوست ضد ایرانی ضد فارس معرفی نموده ، و هدفت نه رهایی مردم ایران و خلق آذری، بلکه مدینه فاضله ات ؛ آناتولی و مغولستان و یانکی آباد عموسام بوده و هست.
افکار و احساسات نسبت به ایرانیان نشان میدهد که در عمرت در درون ایران ، یک دقیقه با یک فارس یا ایرانی تماس نداشته ای و در سنین بلوغ دبیرستانی

با سرمایه و هزینه ارتش و شغل نظامی پدرت، به غرب وحشی آمده ای تا رسالت انسان ستیزی ترکی مغولی ات در رابطه با ایران و ایرانی را در این محفل دشمنان ایرانیت، مدام به نمایش بگذاری.
ما از درسهای اجتماعی سیاسی انسانی که در طول این چند سال بتو در این سایت داده ایم،پشیمانیم. اینکار باعث شد تا شما اوقات کافی برای خودسازی داروینیستی راسیستی سپاراتیستی شبه فاشیتی ضد انسانی علیه ساکنین فلات ایران داشته باشی و محیط این سایت را مسموم و آلوده نمایی.
امید است در غروب عمرت، شعله انسانی در جوهر وجودت جرقه بزند و بقیه عمرات را در خدمت همکاری مسالمت آمیز و عشق به قربانیان دیکتاتوری و ارتجاع مذهبی و فاشیسم قومگرایی روستایی،صرف کنی.
چقدر باید گیج غرب زده و و ضعیف النفس و شیفته امریکا باشی که مدام به تحریب ایران و ایرانی و فرهنگ و تمدن 7 هزارساله ایران بپردازی ،ولی به پیچ و مهرههای امریکایی و پرندگان و حیوانات درنده امریکایی هم افتخار کنی، و سیاستمداران سرمایه و میلیتاریسمامریکایی را بستایی . یقینا اگر ترا در آنجا تخویل میگرفتند، تمام اوقات فراغت ات را در این سایت فارسی زبان ایرانی چپگرای سابق نمی گذراندی.