Skip to main content

آشچی ، یکی از مهره های ایجاد

آشچی ، یکی از مهره های ایجاد
Anonymous

آشچی ، یکی از مهره های ایجاد تنفر میان ساکنین ایران، یعنی "لوایی" را در کمنت زیر افشا کرد.
ما همیشه گفته ایم که "لوایی" بجای مطالب اجتماعی سیاسی میخواهد با کمک ادبیات و خیالپردازی و آه و ناله و زبان استعاره و توهین و جعل و تهمت، در این سایت با کمک نوشته های 7 خطی اش ، ایجاد تنفر کند و اسم و عکسش مدام در این سایت "بروز" باشد.
امید است آشچی افراد بی منطق و آتش بیاران معرکه انسان ستیزی؛ مانند "لاچین و سازاخ و تورک اوغلی" را نیز مانند لوایی ، در رابطه با تبلیغ راسیسم و شبه فاشبیم ضد ایرانی ،افشاکند چون اینها مدام در این صفحه به هم دیگر،نان قرض میدهند و هندوانه زیر بغل هم میگذارند. معیار این 4 نفر نه محتوا و حقیقت و انسانیت؛ بلکه ادامه تنفر ضد بشری علیه فارس و ایرانی و کرد و روس و ارمنی در این صفحه است.
فعالیت این 5 نفر را با فعالیت کرد و بلوچ و عرب مقایسه کنید تا بفهمید کدام با شیخ

و جکومت داعشی شیعه ولایتی ایران مبارزه میکند و کدام با فارس و زبان فارسی و فرهنگ و تمدن و مردم ایران !
به این دلیل ما اپوزیسیون ایرانی این 5 نفر را رهرو "داعش و شاه اللهی لس آنجلسی و گرگهای خاکستری اردغانی " بشمار می آوریم و در اولین فرصت مناسب ،در حکومت آینده آنان را تحویل دادگاههای مردمی خواهیم داد تا فرق بین مبارزه سالم سیاسی و شارلاتانیسم و خدمت به بیگانه ، را در اردوگاههای کار متوجه بشوند.
"یلینیک سابق" و "قاراداشپورت" فعلی که بلندگوی گوبلزی استالینیستی ترکیه و اردغان در این سایت است، نیز در این لیست قرار خواهد گرفت.
از آذری های آگاه و وطن پرستی مانند استاد تبریزی و آشچی که به افشای مهرههای ارتجاع ناسیونالیسم دهاتی میپردازند باید تشگر کرد . از امثال بابک آزاد و بونس شاملی وناهید.... که در این مورد سکوت میکنند باید انتقاد نمود.